Ένα μικρό σχόλιο για τις δικογραφίες του Αρείου Πάγου εναντίον ιερέων στο Κουκάκι και την Κέρκυρα.
Σχηματίζονται, λέει, δικογραφίες στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου, εναντίον δυο ιερέων που κρυφίως κάλεσαν θρησκευόμενους πιστούς και τους έδωσαν θεία κοινωνία σε δυο εκκλησίες στο Κουκάκι και την Κέρκυρα, την Κυριακή των Βαΐων και από την πίσω πόρτα των ναών.
Τι ακριβώς θα ερευνήσει και ενδεχομένως θα ασκήσει πιθανές ποινικές διώξεις η εισαγγελία του Αρείου Πάγου; Ότι οι ιερείς έδωσαν θεία κοινωνία; Ότι υπήρξε συνωστισμός και παραβίαση των περιοριστικών μέτρων κυκλοφορίας και συναθροίσεων σε δημόσιο χώρο, είτε ανοιχτό, είτε κλειστό; Ότι ιερέας και πιστοί συμπεριφέρθηκαν πρώτα ως καλοί θρησκευόμενοι και κατόπιν ως «κακοί» πολίτες και παραβίασαν τους σχετικούς νόμους και τις «οδηγίες» της ιεράς συνόδου, προκειμένου να τελέσουν τα… ιερά τους καθήκοντα;
Αν το θέμα δεν είναι ζήτημα αποκλειστικά θείας κοινωνίας, αλλά συνάθροισης και κατάφωρης παραβίασης των έκτακτων, περιοριστικών κανόνων που ισχύουν για αυτήν, τότε γιατί δεν σχηματίζεται και μια δικογραφία για τον μητροπολίτη Μεσογαίας, Νικόλαο Χατζηνικολάου και τον καθηγητή λοιμωξιολογίας, Σωτήρη Τσιόδρα, που στις 22 Μαρτίου 2020 στον ιερό ναό Σταυροπροσκυνήσεως στα Σπάτα, συνέργησαν ώστε έξω από τον ναό, να υπάρχει συνάθροιση και εργαζομένων σε τηλεοπτικά κανάλια και πιστών, που περίμεναν να παραλάβουν αντίδωρο μετά το πέρας της ατομικής ψαλτικής του κυρίου καθηγητή;
Υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά; Οι μητροπολίτες και οι καθηγητές λοιμωξιολογίας είναι υπεράνω των νόμων, των κανονισμών και των κυρώσεων που οι ίδιοι προτείνουν, αποφασίζουν ή απαιτούν την επιβολή τους και με την παρέμβαση του Αρείου Πάγου;
Στη συγκυρία, τα αντίδωρα των (σε αναστολή και απαγόρευση) δημόσιων συναθροίσεων άνω των 10 ατόμων, χοροστατούντος μητροπολίτη και ψέλνοντος «εθνικού» καθηγητή είναι ακίνδυνα και νόμιμα, ενώ η θεία κοινωνία είναι παράνομη και επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία;
Τι έχει να πει επ’ αυτού η… ανεξάρτητη και … αδέκαστη ελληνική δικαιοσύνη, που ενεργεί αυτοβούλως, αυτεπάγγελτα και πάνω από όλα, ακαριαία και ισότιμα, και χωρίς τα τηλεφωνήματα ή τις εκκλήσεις υπουργών ή υφυπουργών Δικαιοσύνης και Πολιτικής Προστασίας;
Τι έχει να πει επ’ αυτού, ο… σεβασμός των αστών πολιτικών στη διάκριση των εξουσιών;
Τι έχει να πει σχετικά, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας της «παρεμπιπτόντως» παραβίασης και καταστρατήγησης των νόμων, με ένα μήνυμα του στιλ «πάω σουπερμάρκετ, αλλά θα πάω και στην εκκλησία για ένα κερί (και να καταθέσω τον οβολό στο παγκάρι» κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας – σχηματίστηκε δικογραφία εναντίον του κυβερνητικού παράγοντα για ηθική αυτουργία σε παράνομη πράξη;
Ισχύουν δυο μέτρα και δυο σταθμά, στους προαύλιους χώρους των εκκλησιών; Στα αντίδωρα και στη θεία κοινωνία; Στους ιερείς και τους μητροπολίτες; Στους απλούς πολίτες πιστούς και τους καθηγητές λοιμωξιολογίας πιστούς; Ποιο είναι το κριτήριο διαφορετικής μεταχείρισης μπροστά στον νόμο; Το πόσο καλά απαγγέλουν το Πιστεύω όπως είχε κάνει και ο Κυριάκος Κωνσταντίνου Μητσοτάκης στο Άγιο Όρος;
Και στις δημόσιες υποθέσεις και στις πολιτικά αιμομικτικές σχέσεις κράτους, εκκλησίας και Δεξιάς του Κυρίου, είτε στην εκτελεστική είτε στη δικαστική εξουσία ισχύει η παροιμία, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Ντροπή πια! Και λίγη τσίπα.