ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Το Υπουρ­γείο Παι­δεί­ας, με την τε­λευ­ταία εγκύ­κλιό του επι­βάλ­λει την εφαρ­μο­γή της αυ­το­α­ξιο­λό­γη­σης ενά­ντια στη θέ­λη­ση των δα­σκά­λων των παι­διών μας. Πράξη αυ­ταρ­χι­κή που θυ­μί­ζει άλλες επο­χές.

Η αξιο­λό­γη­ση που ζη­τά­ει το Υπουρ­γείο από τα σχο­λεία δε στο­χεύ­ει στη δη­μιουρ­γία ενός κα­λύ­τε­ρου σχο­λεί­ου για τα παι­διά μας. Επι­κε­ντρώ­νε­ται στην εξεύ­ρε­ση πόρων και χο­ρη­γών γιατί η χρη­μα­το­δό­τη­ση θα είναι προ­σω­πι­κό μέ­λη­μα των δα­σκά­λων και των γο­νιών κι όχι του κρά­τους. Κα­τα­γρά­φε­ται κι αξιο­λο­γεί­ται η υλι­κο­τε­χνι­κή υπο­δο­μή χωρίς να λαμ­βά­νε­ται υπόψη η χω­ρο­τα­ξι­κή κα­τα­νο­μή των σχο­λεί­ων. Αξιο­λο­γεί­ται η ηλε­κτρο­νι­κή πα­ρου­σί­α­ση του σχο­λεί­ου όταν οι μα­θη­τές υπο­σι­τί­ζο­νται. Στό­χος τους να χω­ρί­σουν τα σχο­λεία σε «καλά» και «κακά», σε σχο­λεία «απο­τε­λε­σμα­τι­κά» και μη. Κι έτσι ετοι­μά­ζε­ται ένα σχο­λείο φόβου κι αντα­γω­νι­σμού που θα δια­παι­δα­γω­γεί φο­βι­σμέ­νους αυ­ρια­νούς ενή­λι­κες. Και ένας κα­τά­λο­γος μη απο­τε­λε­σμα­τι­κών σχο­λεί­ων από όπου θα μπο­ρούν να προ­χω­ρή­σουν σε κλεί­σι­μο και συγ­χω­νεύ­σεις σχο­λι­κών μο­νά­δων. Κι όλοι κα­τα­λα­βαί­νου­με ποια θα είναι τα πρώτα σχο­λεία που δρο­μο­λο­γού­νται προς αυτή την κα­τεύ­θυν­ση.

Όμως εμείς άλλα ονει­ρευό­μα­στε για τα παι­διά μας. Ονει­ρευό­μα­στε ένα σχο­λείο της γνώ­σης, της δη­μιουρ­γί­ας, της ελευ­θε­ρί­ας. Ονει­ρευό­μα­στε σχο­λείο για όλα τα παι­διά. Ποιο­τι­κό, δω­ρε­άν, δη­μό­σιο.

Κα­λού­με τον Πε­ρι­φε­ρεια­κό Διευ­θυ­ντή Εκ­παί­δευ­σης  και τη Διεύ­θυν­ση Δευ­τε­ρο­βάθ­μιας Εκ­παί­δευ­σης να μην προ­χω­ρή­σει η αυ­το­α­ξιο­λό­γη­ση.

Κα­λού­με  όλους τους συλ­λό­γους γο­νέ­ων  να βρε­θού­με με­τα­ξύ μας  και να στεί­λου­με στον Πε­ρι­φε­ρεια­κό Διευ­θυ­ντή Εκ­παί­δευ­σης  και στις Διευ­θύν­σεις Πρω­το­βάθ­μιας και Δευ­τε­ρο­βάθ­μιας Εκ­παί­δευ­σης ψη­φί­σμα­τα ώστε να μην προ­χω­ρή­σει η αυ­το­α­ξιο­λό­γη­ση.

Πάτρα, 3/4/2014

Σύλ­λο­γος Γο­νέ­ων Γυ­μνα­σί­ου και Λυ­κεί­ου Φαρ­ρών

Ετικέτες