Μια ασυνήθιστη και πρωτοφανή επίθεση εξαπέλυσε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών εναντίον της ΠΕΝΕΝ και του Προέδρου μας Αντώνη Νταλακογεώργου σε μια στημένη όπως αποδείχτηκε εκπομπή του ραδιοφώνου του ALPHA989 στις 16/11/2016 μαζί με τον δημοσιογράφο Δήμο Βερύκιο.

Το ασυνήθιστο που αναφερόμαστε είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει προηγούμενο από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, τουλάχιστον για την μεταπολιτευτική περίοδο, σχεδόν ποτέ δεν σχολίαζε και δεν έπαιρνε θέση για τις απόψεις του ταξικού αγωνιστικού κινήματος, αντίθετα επικροτούσε με δημόσιες παρεμβάσεις την αγαστή συνεργασία μεταξύ της ΕΕΕ και της ΠΝΟ και την κοινή συμπόρευσή τους στα προβλήματα της ναυτιλίας όπως επίσης επανέλαβε και αυτή την φορά ο Πρόεδρος της ΕΕΕ στην διάρκεια της συνέντευξής του προχθές στον παραπάνω ραδιοσταθμό.

Παραθέτουμε ορισμένα βασικά σημεία αυτής της επίθεσης που δείχνει ότι το ναυάγιο της κοινής πρωτοβουλίας ΕΕΕ – συγκυβέρνησης – των υπολοίπων συστημικών κομμάτων να καταργήσουν την ΣΣΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία, αφού απέτυχε παταγωδώς, εγκαινιάζουν μια νέα στρατηγική, αυτή της απροκάλυπτης επίθεσης ενάντια στο πιο σημαντικό τμήμα του αγωνιστικού κινήματος των Ναυτεργατών στην ΠΕΝΕΝ και την Διοίκησή της.

Στο παραλήρημά του ενάντια στην ΠΕΝΕΝ και στο Πρόεδρό της η ΕΕΕ βλέπει τον κύριο αντίπαλο, το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υλοποίηση των αντεργατικών σχεδίων που δεν είναι άλλο από την κατάργηση της ΣΣΕ, την συντριβή των εργασιακών σχέσεων και την μετατροπή τους σε εργασιακό μεσαίωνα και επιστροφή στην περίοδο της γαλέρας.

Στο πλαίσιο αυτής της στοχευμένης στρατηγικής πρέπει να χτυπηθεί αλύπητα και ανελέητα κάθε δύναμη αντίστασης και ανυπακοής που παρεμβάλλεται στον δρόμο τους για να πετύχουν τους άθλιους σκοπούς τους.

Για τον σκοπό αυτό επιστρατεύονται τα ΜΜΕ που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι ελεγχόμενα από το εφοπλιστικό κεφάλαιο αλλά και μια στρατιά δημοσιογράφους που υπηρετούν με το αζημίωτο τα συμφέροντά τους.

Οι αναφορές του Προέδρου της ΕΕΕ στην συνέντευξή του επιβεβαιώνουν απόλυτα αυτούς τους ισχυρισμούς μας.

Συγκεκριμένα κατηγόρησε ευθέως την ΠΕΝΕΝ ότι αποτελεί το μοναδικό εμπόδιο για την προσέλκυση 200.000 ανέργων και νέων ανθρώπων να εργαστούν στην ποντοπόρο ναυτιλία, διατύπωσε μάλιστα το προκλητικό ερώτημα, τι συμφέροντα εξυπηρετεί με αυτή την έξαλλη αντίδρασή  του ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ, ενώ ταυτόχρονα σημείωσε ότι με την ΠΝΟ και τα Σωματεία των Αξιωματικών υπάρχει σχετική συνεννόηση και συμφωνία (τα βασικά Σωματεία των Αξιωματικών είναι δύο ΠΕΠΕΝ – ΠΕΜΕΝ), ανέφερε ως παράλογο το αίτημα της ΠΕΝΕΝ για διατήρηση των ΣΣΕ τονίζοντας ότι ο πλούτος αποκτάται από την επιχειρηματική δράση τους στο εξωτερικό, εξύμνησε την κυβέρνηση της «αριστεράς» (και του πρώην Υπουργού Θ. Δρίτσα) λέγοντας ότι έχουν άριστη συνεργασία και ότι τους στηρίζει απόλυτα στην προσπάθεια των Βρυξελλών για αλλαγή του τρόπου φορολογίας τους, ενώ προέβη και στην βαρυσήμαντη αποκάλυψη…. (όπως ακριβώς διαδίδουν οι χαφιέδες του πολιτικού και συνδικαλιστικού κατεστημένου όλων των αποχρώσεων) ότι ο Νταλακογεώργος είναι σε αναζήτηση πολιτικής στέγης, επίσης εξέφρασε την απορία πως: όταν επισκέφθηκε την ΠΝΟ και είχε μακρά συζήτηση με την Διοίκησή της αυτή οδηγήθηκε σε αποτυχία και πάλι λόγω των αντιδράσεων της ΠΕΝΕΝ και του Νταλακογεώργου, ενώ κατήγγειλε την επικοινωνιακή εκστρατεία της ΠΕΝΕΝ ότι είναι ύβρεις προς το εφοπλιστικό κεφάλαιο…. είτε επίσης ότι η ΠΕΝΕΝ έχει αφήσει αναπάντητο έως τώρα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΕΕΕ, πόσοι Ναύτες απασχολούνται στα ποντοπόρα πλοία ενώ ο μισθός που δίνουν είναι 1700 (δεν ανέφερε εάν είναι ευρώ ή δολάρια).

Είπε και άλλα φαιδρά μέσα στο αντιΠΕΝΕΝ  λογύδριό του ο Πρόεδρος της ΕΕΕ, περιοριζόμαστε όμως να σχολιάσουμε προς το παρόν αυτά.

Το μεγαλύτερο ψέμα που ξεστόμισε ο Πρόεδρος της ΕΕΕ είναι ο ισχυρισμός του για 200.000 θέσεις εργασίας νέων, οι οποίοι όπως ισχυρίστηκε θα ασχοληθούν κυρίως στην ελληνική σημαία.

Σήμερα ο ελληνόκτητος στόλος αγγίζει στον αριθμό τα 5000 πλοία ενώ τα πλοία ελληνικής σημαίας τα 810.

Σύμφωνα με στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας ο αριθμός των απασχολούμενων ναυτικών ανέρχεται σε 18.000 έλληνες και αλλοδαπούς ναυτικούς. Στα πλοία εργάζονται περίπου 4.200 έως 4.500 έλληνες ναυτικοί ενώ ο συνολικός αριθμός που απασχολούνται (ο χρόνος υπηρεσίας είναι 6 μήνες και 7 μήνες για τους 9 μήνες για τους αλλοδαπούς) υπολογίζεται το ανώτερο σε 25.000 έλληνες και αλλοδαπούς Ναυτικούς.

Εάν αφαιρέσουμε τον αριθμό των ελλήνων 4.500+2.500= 6.500 που είναι σήμερα οι έλληνες ναυτικοί, συμπεραίνουμε ότι οι δυνατότητες απασχόλησης (με την απίθανη προϋπόθεση ότι όλες οι ναυτιλιακές εταιρίες αντικαθιστούν τους αλλοδαπούς ναυτικούς) στην περίπτωση αυτή τότε θα απασχολούνται σε ετήσια βάση στην ποντοπόρο ναυτιλία18.500 επιπλέον έλληνες ναυτικοί. Όποιος ισχυρίζεται ότι το μοντέλο αυτό μπορεί να έχει εφαρμογή στα ελληνόκτητα πλοία σημαιών ευκολίας τα οποία απασχολούν σχεδόν αμιγώς αλλοδαπά πληρώματα, τότε είναι αναξιόπιστος και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα!!!! Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση ο αριθμός 200.000 αποτελεί ένα παραμύθι που δεν ταιριάζει παρά μόνο σε εκείνους που έχουν πλήρη άγνοια ή καλύτερα σε μικρά παιδιά!!!

Εκείνο το οποίο προσπαθεί εναγωνίως να αποκρύψει και να αποσιωπήσει το εφοπλιστικό κεφάλαιο στην χώρα μας μέσα από αυτές τις αποπροσανατολιστικές πρωτοβουλίες και αποτελεί την καρδιά του προβλήματος είναι το εξής:

Όταν ο ελληνικός στόλος φιγουράρει στις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια ναυτιλία, στον χώρο της ναυτεργασίας η ανεργία ξεπερνάει το 50%. Όταν ο χαμηλοσυνταξιούχος και ο εργαζόμενος δέχεται και υφίσταται τις βάρβαρες μνημονιακές πολιτικές καταργώντας ακόμη και το ΕΚΑΣ και οι μισθοί έχουν πάει στα τάρταρα και όταν το 40% της ελληνικής κοινωνίας ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας, το κομπραδόρικο εφοπλιστικό κεφάλαιο και μια σειρά εφοπλιστές που συμπεριλαμβάνονται στην λίστα των 500 πλουσιότερων ανθρώπων του κόσμου, ασχημονεί, πιέζει εκβιάζει προκειμένου να διατηρήσει αλώβητο και ανέπαφο το καθεστώς επιχειρηματικής ασυδοσίας και βάζει όρους κατάργησης των ΣΣΕ και αμοιβής των ελλήνων με όρους, μισθών και εργασιακών σχέσεων αντίστοιχων του Πακιστάν, της Ουκρανίας, των Φιλιππίνων.      

Μάλιστα ξεδιάντροπα ισχυρίζονται ότι δεν ζητούν κάτι από την ελληνική πολιτεία, το κράτος και την κυβέρνηση αφού ο πλούτος παράγεται στο εξωτερικό!!!! Μεγαλύτερο και αθλιότερο ψέμα από αυτό δεν μπορεί να υπάρχει.

Όπως είναι γνωστό οι έδρες τόσο των ναυτιλιακών εταιριών που έχουν ελληνική όσο και τα ελληνόκτητα με ξένη σημαία πλοία είναι η Ελλάδα, μάλιστα όλες σχεδόν (πάνω από το 90%) με χαρακτηριστικό παράδειγμα την GOLDEN UNION (συμφερόντων Θ. Βενιάμη) εδώ και δεκαετίες έχουν το μεγαλύτερο μέρος του στόλου τους σε ευκαιριακά νηολόγια και ένα μικρό μέρος στην ελληνική σημαία.

Η ελληνική σημαία αποτελεί την βιτρίνα της αξιοπιστίας, της αναγνώρισης και της καταξίωσης που ο ρόλος της είναι καθοριστικός στο τραπεζικό σύστημα, στην ναυλαγορά, στους ασφαλιστές, στους διεθνείς οργανισμούς και στις κρατικές αρχές και υπηρεσίες που διενεργούν ελέγχους.

Παράλληλα εκμεταλλεύονται τις υποδομές της χώρας, την δημόσια εκπαίδευση, τις τηλεπικοινωνίες, το εκπαιδευμένο και έμπειρο ναυτεργατικό δυναμικό (αξιωματικούς). Έχουν εξασφαλίσει χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές ως δαπάνη για την κοινωνική ασφάλιση, έχουν εγκαθιδρύσει σε γενικευμένη έκταση την ανασφάλιστη και χαμηλόμισθη εργασία,  ένα σκανδαλώδες αντικοινωνικό θεσμικό πλαίσιο, απολαμβάνουν φορολογικής ασυλίας, εκμεταλλεύονται και αξιοποιούν στο έπακρο την θέση της χώρας μας στους διεθνείς οργανισμούς (ΙΜΟ κ.λπ) προκειμένου να περνούν τις θέσεις τους και όπως περίτρανα ομολόγησε και στην συνέντευξή του ο Πρόεδρος της ΕΕΕ στην διαμάχη τους με τις Βρυξέλες έχουν σταθερό αρωγό και σύμμαχο την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για να περάσουν τους στόχους τους που δεν είναι άλλοι από το γεγονός να παραμείνει το σκανδαλώδες σύστημα φορολογικής ασυδοσίας.

Κατά συνέπεια είναι παντελώς ψευδής η άποψη του Προέδρου της ΕΕΕ ότι δήθεν δεν ζητούν τίποτα από την πολιτεία και δεν θέλουν τίποτα από την κυβέρνηση. Ήδη έχουν κερδίσει τα πάντα, έχουν εγκαθιδρύσει το πιο σκανδαλώδες θεσμικό πλαίσιο στον χώρο των εθνικών σημαιών, ανταγωνίζονται όχι με παραδοσιακές χώρες και ναυτιλίες αλλά με αυτές των σημαιών ευκολίας!!!

Ο πλούτος τους κατοχυρώνεται και διασφαλίζεται με βάση το καθεστώς των προνομίων που τους εξασφαλίζει το ελληνικό κράτος μέσα από ένα πλέγμα νομοθετικών ρυθμίσεων από το 1953 με τον νόμο 2687/53  και τον νόμο 27/1975 για την φορολογία τους.

Πάνω σε αυτούς τους νεοαποικιακούς νόμους έχτισαν, οικοδόμησαν και ανέπτυξαν την αυτοκρατορία τους και σε ένα κράτος και ένα ΥΕΝ τα οποία πιστά και τυφλά υπηρετούν τα συμφέροντά τους. Το σπουδαιότερο όλων είναι ότι αξιοποίησαν επί δεκαετίες ένα άρτια εκπαιδευμένο, ικανό και έμπειρο ελληνικό ναυτεργατικό δυναμικό που ξεχωρίζει παγκόσμια για την τεχνογνωσία και την ναυτοσύνη του, το οποίο στην συντριπτική του πλειοψηφία απέβαλαν τα τελευταία 20 χρόνια και το αντικατέστησαν με χαμηλόμισθους αλλοδαπούς ναυτικούς οι οποίοι είναι και αυτοί θύματα της εφοπλιστικής ασυδοσίας. Χιλιάδες έλληνες Ναυτικοί έχασαν την ζωή τους στα σαπάκια, στα υποσυντήρητα και στα πλωτά φέρετρα των εφοπλιστών τις δεκαετίες από το 1950 έως και το 1995. Δικό τους έργο είναι αυτή η ναυτιλία, το οικοδόμημα αυτό είναι ο μόχθος τους, είναι η άσκηση του επαγγέλματός τους κάτω από σκληρές και αντίξοες συνθήκες και έδωσαν την ζωή τους πέφτοντας θύματα του εφοπλιστικού μινώταυρου.

Εάν αυτές οι κρίσεις, εκτιμήσεις και διαπιστώσεις μας αποτελούν ύβρη όπως τις χαρακτηρίζει ο Πρόεδρος της ΕΕΕ, για μας είναι τιμή μας να είμαστε έστω και οι μόνοι που περιγράφουμε και αποκαλύπτουμε την σκληρή πραγματικότητα και τον αναντικατάστατο και διαχρονικό ρόλο των Ναυτεργατών στην αλματώδη ανάπτυξη της ναυτιλίας.

Αναφορικά με την προφανή προσπάθεια του Προέδρου της ΕΕΕ να στοχοποιήσει την ΠΕΝΕΝ και τον Πρόεδρό της φθάνοντας να ζητάει να εξετασθεί «Τι συμφέροντα εξυπηρετεί» (προφανώς για τον ίδιο η στάση μας είναι ύποπτη, σκοτεινή κ.ο.κ), αποδεικνύει ότι δεν δέχεται την παραμικρή κριτική και περισσότερο την οποιαδήποτε αμφισβήτηση στο θεσμοθετημένο καθεστώς ασυδοσίας τους το οποίο καταγγέλλει και καταδικάζει η ΠΕΝΕΝ.

Σημειώνουμε ότι παλαιότερα αρθρογράφοι και υπηρέτες τους «δημοσιογράφοι» απεκάλεσαν τον Πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ πράκτορα της ΕΣΣΔ που προωθεί τα συμφέροντα της σοβιετικής ναυτιλίας στην χώρα μας!!!!!!!

Αν πιστεύει ο Πρόεδρος της ΕΕΕ ότι με αυτές και άλλες κακόγουστες, στημένες και κατασκευασμένες συνεντεύξεις σε δημοσιογράφους θα δημιουργήσει όρους κοινωνικού αυτοματισμού σε βάρος της ιστορικής ΠΕΝΕΝ και των στελεχών της πλάνη οικτρά.

Για τον λαό, την κοινωνία, τους εργαζόμενους και τον Ναυτεργατικό κόσμο της χώρας ήταν και θα είναι υπόλογοι (τόσο αυτοί, όσο και το πολιτικό σύστημα ανδρεικέλων που υπηρετούν τα συμφέροντά τους καθώς και τα κατευθυνόμενα βαποράκια της δημοσιογραφίας μαζί με το συνδικαλιστικό ελεγχόμενο από αυτούς κατεστημένο.

Σε ότι αφορά το βρώμικο, προβοκατόρικο και άθλιο ρόλο της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και των πρωταγωνιστών – στελεχών του στην διάσωση αυτού του αντικοινωνικού και αντιλαϊκού θεσμικού πλαισίου της εφοπλιστικής ασυδοσίας, εισπράττουν για πολλοστή φορά θερμά λόγια από τους μεγαλοσχήμονες του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Ο κατήφορός τους δεν έχει τέλος, τους αφήνουμε να τους κρίνει ο λαός και οι εργαζόμενοι.   

Αυτή η επίθεση σε βάρος της ΠΕΝΕΝ ενορχηστρώθηκε, σχεδιάστηκε και εξελίσσεται με την δική τους συμμετοχή θεωρώντας και οι ίδιοι εχθρό ‘όποιον αντιμάχεται και αντιστρατεύεται την αντιλαϊκή και εφοπλιστόδουλη πολιτική τους.

Αφήνουμε σε αυτή την φάση ασχολίαστο τον ρόλο του εργοδοτικού – κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού στο ναυτεργατικό κίνημα, διότι και αυτοί με πολλούς τρόπους συνέβαλαν τα μέγιστα στην στοχοποίηση της ΠΕΝΕΝ από τις δυνάμεις του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Ας μείνουν στην ένοχη σιωπή τους.

Τέλος στον Πρόεδρο της ΕΕΕ και στο εφοπλιστικό κεφάλαιο στο σύνολό του δίνουμε την απάντηση ότι δεν θα υποκύψουμε, δεν θα συμβιβαστούμε, δεν θα υποταχθούμε σε αυτό το σαθρό σύστημα που έχουν οικοδομήσει επί δεκαετίες και το οποίο συνιστά ένα διαρκές κοινωνικό και πολιτικό σκάνδαλο και θα αγωνιστούμε με όλες τις δυνάμεις για την ανατροπή του.

Για τον σκοπό αυτό σε συνέχεια των δράσεων και πρωτοβουλιών μας και εν όψει της συνταγματικής αναθεώρησης οργανώνουμε ημερίδα με κεντρικό θέμα την εφοπλιστική ασυδοσία, την φοροασυλία, την ανασφάλιστη εργασία και τις συνθήκες γαλέρας στην ελληνική ναυτιλία.

Στην ημερίδα θα προσκληθούν και θα λάβουν μέρος επιστήμονες, οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι, πολιτικές και συνδικαλιστικές δυνάμεις  και άλλες κοινωνικές συλλογικότητες της χώρας μας ενώμέσα από την ημερίδα θα συγκροτηθεί πλατιά επιτροπή η οποία θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την κατάργηση των συνταγματικών ρυθμίσεων που κατοχυρώνουν την εφοπλιστική ασυδοσία.

 

Για την Διοίκηση

Ο Πρόεδρος                                                                 Ο Γεν. Γραμματέας

 

Νταλακογεώργος Αντώνης                                          Κροκίδης Νικόλαος

 

Υ.Γ: Αποστέλλουμε το υλικό της συνέντευξης (http://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=75484) στην ΕΣΗΕΑ και στα θεσμοθετημένα όργανά της να κρίνουν εάν ο εν λόγω δημοσιογράφος Δήμος Βερύκιος τίμησε την ιδιότητά του και την δημοσιογραφική δεοντολογία ή εάν έπαιξε ένα θλιβερό ρόλο να αναπαράγει τις συκοφαντικές αναφορές του Προέδρου της ΕΕΕ και στην ουσία να συμβάλει με τα σχόλιά του στην στοχοποίηση της ΠΕΝΕΝ και του Προέδρου της. Προφανώς ο κύριος Βερύκιος εκτέλεσε με συνέπεια την αποστολή του η οποία όπως αποδεικνύεται ήταν να κάνει τα πάντα προκειμένου να περάσουν οι απόψεις και οι αντιλήψεις της ΕΕΕ και φυσικά χωρίς τον παραμικρό αντίλογο ούτε στην ίδια ούτε σε επόμενη εκπομπή του……    

Μάλιστα ο εν λόγω δημοσιογράφος εκτελώντας διατεταγμένη αποστολή, χρησιμοποίησε – και πάλι χωρίς αντίλογο – και το βήμα του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA στις 18/11/2016 για να αναπαράγει τα εφοπλιστικά ψεύδη και απευθυνόμενος στους τηλεθεατές του καναλιού ανέφερε ότι «ο Νταλακογεώργος και η ΠΕΝΕΝ ενώ οι εφοπλιστές δίνουν μισθό 1700 ευρώ για τους Ναύτες, ζητάει 5.000 τον μήνα»!!!!   

Για την αποκατάσταση της αλήθειας σημειώνουμε ότι ο βασικός μισθός του Ναύτη σύμφωνα με την ισχύουσα ΣΣΕ περί ποντοπόρων πλοίων είναι 860 ευρώ και το αντίστοιχο επίδομα για την εργασία των Κυριακών 189 ευρώ. Σύνολο 1039 ευρώ τον μήνα!!!

Αναφέρουμε επίσης ότι ο ναυτικός εργάζεται 7 μέρες την εβδομάδα, 30 ημέρες τον μήνα, ανεξάρτητα ημέρας και ώρας και εφόσον δουλέψει υπερωριακή απασχόληση πέρα του 8ώρου ημερησίως και του 40ώρου της εβδομάδας αμείβεται με υπερωριακή αμοιβή. Ένας μέσος μισθός έλληνα Ναύτη σήμερα στην ποντοπόρο ναυτιλία με 120 ώρες υπερωριακή εργασία και υπολογίζοντας όλες τις πάγιες και σταθερές αποδοχές σύμφωνα με την ΣΣΕ ανέρχονται στα 2.300 με 2.500 ευρώ τον μήνα.

Συνιστά κακοποίηση της αλήθειας του χειρίστου βαθμού η αναφορά του Προέδρου της Ε.Ε.Ε για 5.000 καθώς και η αναπαραγωγή από το παπαγαλάκι Δήμο Βερύκιο. Ο στόχος και των δύο ευδιάκριτος και σαφής. Όμως η παραπληροφόρηση, η διαστρέβλωση της αλήθειας και η προκλητική μονομέρεια στην προβολή του εφοπλιστικού ψεύδους βγάζει μάτια. Αντίστοιχα η ΣΣΕ της ITF την οποία ζητάει και εκβιάζει να εφαρμόσει η ΕΕΕ στην ποντοπόρο ναυτιλία προβλέπει για εργασία 7 μέρες την εβδομάδα, 30 ημέρες σε καθημερινή βάση 12 ώρες δουλειάς τις καθημερινές Δευτέρα – Παρασκευή, από 4 ώρες το Σαββατοκύριακο, μαζί με τα επιδόματα, την αναλογία της άδειας, την εργασία στις αργίες συνολικό μισθό 1600 δολάρια που αντιστοιχούν (με την σημερινή ισοτιμία ευρώ – δολαρίου) σε 1430 ευρώ για τον Έλληνα ΝαύτηΑυτή είναι η μοναδική και αδιαμφισβήτητη αλήθεια την οποία ξορκίζει και απεχθάνεται ο αυτόκλητος δήθεν προστάτης των άνεργων κ. Βενιάμης. Μάλιστα σε αυτόν τον μισθό δήλωσε στην ΠΝΟ ο Πρόεδρος της ΕΕΕ δεν προτίθενται να δώσουν ούτε ένα ευρώ παραπάνω.

Σημειώνουμε ότι ο μισθός της ITF είναι  ο μίνιμουμ μισθός που κατοχυρώνει τα κατώτατα επίπεδα για τους Ναυτικούς των τρίτων χωρών, δεν εφαρμόζεται στις εθνικές και παραδοσιακές σημαίες των ναυτιλιακών χωρών για τους ναυτικούς αυτών των χωρών που όλοι έχουν την εθνική τους ΣΣΕ ενώ η διεθνής σύμβαση εργασίας απαγορεύει ρητά και κατηγορηματικά κάθε αλλαγή ή τροποποίηση των όρων που ισχύουν από τις εθνικές τους ΣΣΕ σε δυσμενέστερη κατεύθυνση.  

Από τα παραπάνω προκύπτουν τα εξής απλά συμπεράσματα ότι η Σύμβαση της ITF ισχύει και εφαρμόζεται για τους Ναυτικούς των τρίτων χωρών και σε καμιά περίπτωση για τους Ναυτεργάτες των παραδοσιακών χωρών με Ναυτιλία, οι οποίοι έχουν δική τους εθνική ΣΣΕ, ενώ η Διεθνής Σύμβαση δεν μπορεί να αλλάξει επί το χειρότερο για τους έλληνες Ναυτικούς εφόσον υπάρχει η εθνική ΣΣΕ η οποία είναι η κλαδική μεταξύ ΠΝΟ – ΕΕΕ.

Κατά συνέπεια όλοι οι ισχυρισμοί των εφοπλιστών είναι στην κατεύθυνση παραβίασης και καταστρατήγισης της ΣΣΕ των ελλήνων Ναυτικών, επιθυμούν διακαώς μισθούς και συνθήκες εργασίας Φιλιππίνων, κ.λπ, επιδιώκουν την ντε φάκτο και ντε γιούρε κατάργηση της ισχύουσας ΣΣΕ, την μετατροπή των ελλήνων Ναυτεργατών σε είλωτες με εργασιακές συνθήκες γαλέρας, απαιτούν την καθιέρωση ατομικών ΣΣΕ και αυτό προσπαθούν να το  παρουσιάσουν ως μεγάλη εθνική και πατριωτική κίνηση. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του!!!!     

 

Ετικέτες