Αγαπητοί Γονείς, Ο φετινός Σεπτέμβρης με το άνοιγμα των σχολείων μας βρίσκει όλους, εργαζόμενους και νεολαία με σοβαρά προβλήματα επιβίωσης από τη συνέχιση της πιο βάρβαρης πολιτικής Κυβέρνησης και Τρόικα.

Ο χώρος της δη­μό­σιας εκ­παί­δευ­σης δέ­χε­ται ολο­μέ­τω­πη επί­θε­ση.

ΚΛΕΙ­ΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗ­ΜΟ­ΣΙΑ ΣΧΟ­ΛΕΙΑ

Ας μας απα­ντή­σουν :

1.Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με 16.000 λι­γό­τε­ρους κα­θη­γη­τές;

2. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με 27α­ρια και 30α­ρια τμή­μα­τα, με με­τα­κι­νή­σεις μα­θη­τών και κα­τευ­θύν­σε­ων;

3. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία χωρίς ένας με­γά­λος αριθ­μός μα­θη­τών των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ (πε­ρί­που 15.000) να βρί­σκει τον κα­θη­γη­τή του και τον τομέα στον οποίο φοι­τού­σε και θα ήθελε να συ­νε­χί­σει να φοιτά;

4. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με κα­θη­γη­τές που δεν ξέ­ρουν σε ποια και πόσα σχο­λεία θα δι­δά­ξουν, σε ποια πε­ριο­χή της χώρας θα δου­λέ­ψουν κι αν θα έχουν δου­λειά το επό­με­νο διά­στη­μα;

5. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με λει­τουρ­γι­κές δα­πά­νες μειω­μέ­νες κατά 60%. χωρίς χρή­μα­τα για ρεύμα, νερό, θέρ­μαν­ση;

6. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με προ­γράμ­μα­τα που ανα­μορ­φώ­νο­νται κάθε ημέρα και πε­ρι­μέ­νου­με που θα στα­μα­τή­σει η ρου­λέ­τα; Χωρίς να υπάρ­χει μια με­λέ­τη που να υπο­στη­ρί­ζει τη μια ή την άλλη αλ­λα­γή;

7. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία με προ­γράμ­μα­τα απο­σπα­σμα­τι­κά – επι­στη­μο­νι­κά αντι­κεί­με­να κα­τα­κερ­μα­τι­σμέ­να- με πλη­ρο­φο­ρί­ες ατά­κτως εριμ­μέ­νες αντί της γνώ­σης σε βάθος και πλά­τος των γνω­στι­κών αντι­κει­μέ­νων;

8. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν τα σχο­λεία και να αντα­πο­κρι­θούν οι μα­θη­τές που προ­έρ­χο­νται από φτω­χές οι­κο­γέ­νειες στον εξε­τα­στι­κό μα­ρα­θώ­νιο που ετοι­μά­ζουν, με εξε­τά­σεις τύπου πα­νελ­λη­νί­ων στις τρεις τά­ξεις του Γε­νι­κού Λυ­κεί­ου και στην Α τάξη των ΕΠΑΛ και μά­λι­στα χωρίς καμιά υπο­στη­ρι­κτι­κή δια­δι­κα­σία; Με αμ­φι­σβή­τη­ση και αυτής της δυ­να­τό­τη­τας να πά­ρουν απο­λυ­τή­ριο;

9. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν σχο­λεία που με­τα­τρέ­πουν τα ορά­μα­τα και τις προσ­δο­κί­ες των μα­θη­τών για επαγ­γελ­μα­τι­κή εκ­παί­δευ­ση, σε απλή­ρω­τη, ανα­σφά­λι­στη ερ­γα­σία μέσω της μα­θη­τεί­ας, για να αυ­ξά­νουν τα κέρδη τους οι ερ­γο­δό­τες;

10. Θα απο­δε­χτού­με για τα παι­διά μας τη θέση ενός μι­σο­κα­ταρ­τι­σμέ­νου ερ­γά­τη σε μια ει­δι­κό­τη­τα που θα υπάρ­χει όσο εξα­σφα­λί­ζει κέρδη στους ερ­γο­δό­τες και θα κα­ταρ­γεί­ται όταν ο ερ­γο­δό­της αυτός βρει αλλού, σε άλλο τόπο και κλάδο δυ­να­τό­τη­τες για να αυ­ξά­νει τα κέρδη του;

11. Μπο­ρούν να λει­τουρ­γή­σουν και να πα­ρά­γουν ποιο­τι­κό έργο οι εκ­παι­δευ­τι­κοί σε σχο­λεία που λει­τουρ­γούν με την απει­λή του ελεγ­κτή της δη­μό­σιας διοί­κη­σης, την απει­λή των κα­κό­βου­λων κα­ταγ­γε­λιών που οδη­γούν σε βα­ριές πει­θαρ­χι­κές ποι­νές και αργία όσους δε συμ­μορ­φώ­νο­νται με τις επι­λο­γές τους;

Για όλους αυ­τούς τους λό­γους και πολ­λούς άλ­λους εμείς οι εκ­παι­δευ­τι­κοί, μαζί με τους μα­θη­τές και τους γο­νείς και όλους τους ερ­γα­ζό­με­νους.

 ΘΕ­ΛΟΥ­ΜΕ ΝΑ «ΑΝΟΙ­ΞΟΥ­ΜΕ» ΤΑ ΣΧΟ­ΛΕΙΑ:

-στην ου­σια­στι­κή μόρ­φω­ση για όλους τους μα­θη­τές, χωρίς εξε­τα­στι­κούς και τα­ξι­κούς φραγ­μούς, 

-στη στα­θε­ρή, μό­νι­μη αξιο­πρε­πή ερ­γα­σία για εκ­παι­δευ­τι­κούς, για μα­θη­τές – αυ­ρια­νούς ερ­γα­ζό­με­νους και για τους γο­νείς τους – τω­ρι­νούς ερ­γα­ζό­με­νους κι ανέρ­γους.

Αντι­στε­κό­μα­στε στη διά­λυ­ση του δη­μό­σιου σχο­λεί­ου. Με μα­ζι­κούς ενω­τι­κούς αγώ­νες ΜΠΟ­ΡΟΥ­ΜΕ και θα ΑΝΑ­ΤΡΕ­ΨΟΥ­ΜΕ αυτή την πο­λι­τι­κή.

ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗ­ΜΟ­ΣΙΟ ΣΧΟ­ΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩ­ΡΑ­ΕΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑ­ΘΗ­ΤΕΣ ΚΑΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚ­ΠΑΙ­ΔΕΥ­ΤΙ­ΚΟΥΣ