Απάντηση με δελτίο τύπου στην τεκμηριωμένη καταγγελία της ΠΕΝΕΝ επιχείρησε να δώσει ο Υπουργός Ναυτιλίας στις 4/12/2015 που αφορούσε την σκανδαλώδη και επαίσχυντη απόφασή του να χορηγήσει ειδική σύνθεση στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «IONIAN STAR» το οποίο είναι δρομολογημένο στην γραμμή Πάτρα – Σάμη (Κεφαλονιά) – Ιθάκη. Με την απάντησή του μετατρέπεται σε θλιβερό και τραγικό υπερασπιστή της θεσμοθετημένης εφοπλιστικής ασυδοσίας την οποία από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων του στο Υπουργείο Ναυτιλίας υπηρετεί πιστά και χωρίς την παραμικρή παρέκκλιση! Το χειρότερο για τον ίδιο είναι ότι προκειμένου να δικαιολογήσει την άθλια απόφασή του προσφεύγει στο ψέμα.

Επι­ση­μαί­νου­με τα 4 χον­δροει­δέ­στα­τα ψέ­μα­τα του κ. Δρί­τσα:

 

1ο) Η κα­νο­νι­κή ορ­γα­νι­κή σύν­θε­ση του IONIAN STAR σύμ­φω­να με το Π.Δ 177/74 είναι 44 άτομα, η χει­με­ρι­νή σύν­θε­ση είναι 36 και η ει­δι­κή σύν­θε­ση που χο­ρή­γη­σε ο Υπουρ­γός είναι 28!!!! Αυτά ως προς την ει­δι­κή σύν­θε­ση.

 

2ο) Ανα­φέ­ρει στο ίδιο Δελ­τίο Τύπου ο Υπουρ­γός ότι δεν είναι βά­σι­μες οι αξιο­λο­γή­σεις μας για μεί­ω­ση εσό­δων προς τα ασφα­λι­στι­κά μας τα­μεία και  αύ­ξη­ση της ανερ­γί­ας στον χώρο της Ναυ­τερ­γα­σί­αςμε αφορ­μή την δρο­μο­λό­γη­ση ενός μόνο πλοί­ου.

Η αλή­θεια είναι ότι η βιο­μη­χα­νία ει­δι­κών συν­θέ­σε­ων που εγκαι­νί­α­σαν οι προη­γού­με­νες κυ­βερ­νή­σεις συ­νε­χί­ζε­ται και διαιω­νί­ζε­ται και με την κυ­βέρ­νη­ση ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ – ΑΝΕΛ και τον ίδιο τον κ. Δρί­τσα ο οποί­ος έχει ανα­νε­ώ­σει δε­κά­δες ει­δι­κές συν­θέ­σεις δια­φό­ρων τύπων πλοί­ων στο όνομα της αντα­γω­νι­στι­κό­τη­τας και της κερ­δο­φο­ρί­ας των εφο­πλι­στι­κών και ναυ­τι­λια­κών εται­ριών, κατά συ­νέ­πεια είναι πα­ντε­λώς ψευ­δής ο ισχυ­ρι­σμός του περί ενός μόνο πλοί­ου, ο λόγος γί­νε­ται για πολ­λές δε­κά­δες πλοί­ων στα οποία ανα­νέ­ω­σε τις συν­θέ­σεις πίσω από τις πλά­τες των Ναυ­τερ­γα­τών και των ορ­γα­νώ­σε­ών τους προ­κα­λώ­ντας σο­βα­ρό­τα­τες απώ­λειες πόρων στα τα­μεία και διό­γκω­ση της ανερ­γί­ας στον κλάδο.  Το­νί­ζου­με ότι μέσω των ει­δι­κών συν­θέ­σε­ων που πα­ρά­νο­μα και κατά πα­ρέκ­κλι­ση της υφι­στά­με­νης νο­μο­θε­σί­ας δί­νο­νται και ανα­νε­ώ­νο­νται έχου­με απώ­λεια εκα­το­ντά­δων θέ­σε­ων ερ­γα­σί­ας και εκα­τομ­μυ­ρί­ων ευρώ σε ετή­σια βάση προς τα ασφα­λι­στι­κά μας τα­μεία!!!

 

3ο) Είναι ασύ­στο­λο ψεύ­δος η θέση του Υπουρ­γού περί χει­με­ρι­νής σύν­θε­σης όπως και η ανα­φο­ρά του για το Π.Δ. 177/74. Το Π.Δ προ­βλέ­πει σύν­θε­ση στις επι­στα­σί­ες γέ­φυ­ρας – μη­χα­νής – κα­τα­στρώ­μα­τος ίδια χει­μώ­να – κα­λο­καί­ρι και μόνο για το ξε­νο­δο­χεια­κό προ­σω­πι­κό αυ­ξο­μειώ­νε­ται η σύν­θε­ση! Έτσι ακρι­βώς προ­βλέ­πει η νο­μο­θε­σία, γιατί ο ίδιος μεί­ω­σε με την από­φα­σή του την σύν­θε­ση στο προ­σω­πι­κό κα­τα­στρώ­μα­τος και όχι μόνο;

 

4ο) Η μεί­ω­ση της σύν­θε­σης στο συ­γκε­κρι­μέ­νο πλοίο που ξε­περ­νά­ει το 25% της νό­μι­μης και προ­βλε­πό­με­νης χει­με­ρι­νής επάν­δρω­σης του πλοί­ου ισχυ­ρί­ζε­ται ο Υπουρ­γός ότι δεν επη­ρε­ά­ζει την ασφά­λεια της Ναυ­σι­πλο­ΐ­ας…. Ακρι­βώς σε αυτά τα επί­πε­δα υπο­γραμ­μί­ζου­με εμείς ήταν η μειω­μέ­νη επάν­δρω­ση και σύν­θε­ση του NORMAN ATLANTIC στο οποίο πο­λύ­νε­κρο ατύ­χη­μα (πυρ­κα­γιά) θρη­νή­σα­με δε­κά­δες θύ­μα­τα….

Ακόμη πιο επι­κίν­δυ­νο είναι το επι­χεί­ρη­μα του Υπουρ­γού που ανα­φέ­ρει ότι η από­στα­ση και ο χρό­νος εκτέ­λε­σης του δρο­μο­λο­γί­ου του πλοί­ου δεν δη­μιουρ­γεί κιν­δύ­νους και έτσι προ­σπα­θεί να απαλ­λα­γεί των ευ­θυ­νών του από την έκ­δο­ση της Υπουρ­γι­κής από­φα­σης για την χο­ρή­γη­ση ει­δι­κής σύν­θε­σης. Ου­σια­στι­κά δια­τυ­πώ­νει την εξω­φρε­νι­κή και πρω­το­φα­νή άποψη ότι η ασφά­λεια δεν επη­ρε­ά­ζε­ται όπως και η μεί­ω­ση του προ­σω­πι­κού δεν οδη­γεί σε συν­θή­κες υπερ­κό­πω­σης του ενα­πο­μεί­να­ντος πλη­ρώ­μα­τος, επει­δή είναι κο­ντι­νές οι απο­στά­σεις και μι­κρός ο χρό­νος του δρο­μο­λο­γί­ου. Τέ­τοια φαι­δρά και επι­κίν­δυ­να επι­χει­ρή­μα­τα δεν έχου­με ακού­σει ή δια­βά­σει ούτε από τους προ­κά­το­χους του οι οποί­οι ήταν στενά συν­δε­δε­μέ­νοι με τα εφο­πλι­στι­κά συμ­φέ­ρο­ντα!!  

 

ΤΑ 5 ΑΝΑ­ΠΑ­ΝΤΗ­ΤΑ ΕΠΙ­ΧΕΙ­ΡΗ­ΜΑ­ΤΑ

 

1)      Γιατί ο Υπουρ­γός επί­μο­να αρ­νεί­ται να δώσει τα στοι­χεία (εται­ρί­ες, ονό­μα­τα και αριθ­μό πλοί­ων κ.λπ) των ει­δι­κών συν­θέ­σε­ων που έχει δώσει για πρώτη φορά ή έχει ο ίδιος ανα­νε­ώ­σει και αφο­ρούν δε­κά­δες πλοία όλων των κα­τη­γο­ριών;

2)      Από πότε αυτό απο­τε­λεί επτα­σφρά­γι­στο κρα­τι­κό μυ­στι­κό; Ή μήπως η δη­μο­σιο­ποί­η­ση αυτών των στοι­χεί­ων θα επι­βε­βαιώ­σει τις πά­γιες θέ­σεις μας για το κα­θε­στώς συ­ναλ­λα­γής με το εφο­πλι­στι­κό κε­φά­λαιο στο όνομα της αντα­γω­νι­στι­κό­τη­τας και της εξυ­πη­ρέ­τη­σης συ­γκε­κρι­μέ­νων συμ­φε­ρό­ντων;

3)      Θυ­μά­ται άραγε ο Υπουρ­γός όταν προ τριε­τί­ας ο ίδιος ως Βου­λευ­τής ζη­τού­σε τα ανά­λο­γα στοι­χεία και τα οποία ου­δέ­πο­τε του έδω­σαν οι τότε Υπουρ­γοί Μου­σου­ρού­λης – Βαρ­βι­τσιώ­της; Αυτό που έκα­ναν οι προ­κά­το­χοί του το πράτ­τει σή­με­ρα με την αδια­φα­νή δια­δι­κα­σία ο ίδιος….

4)      Γιατί αντί της δια­φά­νειας επι­λέ­γει τα στε­γα­νά στις σχέ­σεις του Υπουρ­γεί­ου  με τις ναυ­τι­λια­κές εται­ρί­ες  και πα­ράλ­λη­λα αγνο­εί και πε­ρι­φρο­νεί τις νό­μι­μα εκλεγ­μέ­νες συν­δι­κα­λι­στι­κές ορ­γα­νώ­σεις που εκ­φρά­ζουν και εκ­προ­σω­πούν τους Ναυ­τερ­γά­τες και αρ­νεί­ται να τους πα­ρά­σχει τα σχε­τι­κά έγ­γρα­φα και απο­φά­σεις;

5)      Η ανα­φο­ρά του Υπουρ­γεί­ου στην απά­ντη­σή του προς την ΠΕΝΕΝ για απαί­τη­ση των νη­σιω­τών για την λει­τουρ­γία της ανω­τέ­ρω γραμ­μής πού άραγε απο­σκο­πεί; Μήπως ότι οι νη­σιώ­τες ζή­τη­σαν ή απαί­τη­σαν να κα­ταρ­γη­θεί η επάν­δρω­ση των πλοί­ων ή ότι πρέ­πει να μειω­θεί η σύν­θε­ση, ή ότι επι­θυ­μούν να υπάρ­χει ελ­λι­πής και αντι­κα­νο­νι­κή σύν­θε­ση με απο­τέ­λε­σμα να δη­μιουρ­γού­νται κίν­δυ­νοι για την ασφά­λειά τους;

Όλα τα πα­ρα­πά­νω στο­χεύ­ουν να κα­λύ­ψουν τις ευ­θύ­νες του για την απα­ρά­δε­κτη πράξη του να χο­ρη­γή­σει ει­δι­κή σύν­θε­ση κατά πα­ρέκ­κλι­ση του νόμου για να ενι­σχύ­σει την κερ­δο­φο­ρία της εν λόγω εται­ρί­ας θέ­το­ντας σε κίν­δυ­νο την ασφά­λεια των νη­σιω­τών και των Ναυ­τερ­γα­τών!!!   

 

ΘΡΑ­ΣΥ­ΤΑ­ΤΗ ΠΡΟ­ΚΛΗ­ΣΗ Η ΑΝΑ­ΦΟ­ΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡ­ΓΟΥ ΝΑΥ­ΤΙ­ΛΙΑΣ

ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΡ­ΓΟΥΣ ΝΑΥ­ΤΕΡ­ΓΑ­ΤΕΣ

 

Η κυ­βέρ­νη­ση ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ – ΑΝΕΛ και ο ίδιος ως Υπουρ­γός Ναυ­τι­λί­ας επί 10 μήνες έχουν δώσει πολλά και σαφή δείγ­μα­τα γρα­φής της αντι­ναυ­τερ­γα­τι­κής πο­λι­τι­κής τους και συ­νι­στά πρό­κλη­ση η ανα­φο­ρά στους ανέρ­γους την στιγ­μή κατά την οποία από την μία τους επι­κα­λεί­ται και την ίδια στιγ­μή εκ­δί­δει απο­φά­σεις που αυ­ξά­νουν την ανερ­γία, διο­γκώ­νουν την ανα­σφά­λεια και διευ­ρύ­νουν την επαγ­γελ­μα­τι­κή αβε­βαιό­τη­τα!!! Η υπο­κρι­σία και ο Φα­ρι­σαϊ­σμός σου δεν έχουν όρια κ. Δρί­τσα.

Είναι πρό­κλη­ση όταν έχουν γρά­ψει στα παλιά τους υπο­δή­μα­τα τις προ­γραμ­μα­τι­κές και προ­ε­κλο­γι­κές υπο­σχέ­σεις τους για κα­τάρ­γη­ση των μειω­μέ­νων συν­θέ­σε­ων στην Αδρια­τι­κή (νόμος Μου­σου­ρού­λη 4150/2013), στην Ακτο­πλο­ΐα για την χει­με­ρι­νή πε­ρί­ο­δο, την αύ­ξη­ση των θέ­σε­ων ερ­γα­σί­ας στην πο­ντο­πό­ρο ναυ­τι­λία, στα κρουα­ζιε­ρό­πλοια και στα μικρά επαγ­γελ­μα­τι­κά σκάφη, να επι­κα­λού­νται τους ανέρ­γους.

Η κυ­βέρ­νη­ση ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ – ΑΝΕΛ και οι συ­ναρ­μό­διοι Υπουρ­γοί Δρί­τσας – Στα­θά­κης δή­λω­σαν επα­νει­λημ­μέ­να πίστη – υπο­τα­γή και αφο­σί­ω­ση στο εδραιω­μέ­νο και θε­σμο­θε­τη­μέ­νο εφο­πλι­στό­δου­λο πλαί­σιο ασυ­δο­σί­ας και κα­θη­με­ρι­νά εγκρί­νουν και νηο­λο­γούν με τις υπο­γρα­φές τους πλοία στην ελ­λη­νι­κή ση­μαία στα οποία ορ­γιά­ζει η μαύρη ανα­σφά­λι­στη ερ­γα­σία, νο­μι­μο­ποιούν την μι­σθο­λο­γι­κή διά­κρι­ση ανά­λο­γα με την χώρα προ­έ­λευ­σης των ναυ­τι­κών, δια­τη­ρούν χι­λιά­δες έλ­λη­νες Ναυ­τερ­γά­τες άνερ­γους και από την άλλη υμνούν την με­γα­λύ­τε­ρη ναυ­τι­λία του κό­σμου και αφή­νουν στο απυ­ρό­βλη­το την φο­ρο­α­συ­λία και ασυ­δο­σία των εφο­πλι­στών.

Τις υπο­κρι­τι­κές κο­ρώ­νες και τα κρο­κο­δεί­λια δά­κρυα δεν τα έχουν ανά­γκη οι άνερ­γοι Ναυ­τι­κοί, βλέ­πουν και βιώ­νουν την κο­ροϊ­δία, τον εμπαιγ­μό που υφί­στα­νται από την κυ­βέρ­νη­ση Τσί­πρα και τον Υπουρ­γό κ. Δρί­τσα, οι οποί­οι επί 10 μήνες ούτε ασχο­λή­θη­καν στο ελά­χι­στο και ούτε πήραν το πα­ρα­μι­κρό μέτρο για την στή­ρι­ξή  τους στην απα­σχό­λη­ση αλλά αντί­θε­τα βρί­σκο­νται διαρ­κώς με τα μέτρα και την πο­λι­τι­κή τους σε κίν­δυ­νο ακόμη και η απα­σχό­λη­σή τους στην Ακτο­πλο­ΐα με την επι­χεί­ρη­ση κα­τάρ­γη­σης των συν­θέ­σε­ων που από κοι­νού συ­ζη­τούν με τους το­κο­γλύ­φους δα­νει­στές.      

Επει­δή ο κ. Δρί­τσας τί­πο­τα φαί­νε­ται δεν δι­δά­χθη­κε ούτε από τους αγώ­νες και τις κι­νη­το­ποι­ή­σεις των απλή­ρω­των Ναυ­τι­κών την πα­τα­γώ­δη απο­τυ­χία και ανι­κα­νό­τη­τά του να δώσει τις εν­δε­δειγ­μέ­νες λύ­σεις, ούτε από τις πρό­σφα­τες απερ­για­κές κι­νη­το­ποι­ή­σεις συ­νο­λι­κά των Ναυ­τερ­γα­τών, σύ­ντο­μα θα δια­πι­στώ­σει το αμέ­σως επό­με­νο διά­στη­μα ότι οι άνερ­γοι θα βρε­θούν με τους αγώ­νες τους απο­φα­σι­στι­κά ενά­ντια στην ανάλ­γη­τη και κα­τα­στρο­φι­κή ναυ­τι­λια­κή πο­λι­τι­κή της κυ­βέρ­νη­σης και του ΥΕΝ.

Να μη ξε­χά­σει επί­σης ότι οι άνερ­γοι κατά 35% ανή­κουν στην ΠΕΝΕΝ, για την οποία έφθα­σε στο ση­μείο να κα­τα­λο­γί­σει με το Δελ­τίο Τύπου του στην Διοί­κη­σή της ότι είναι επι­κίν­δυ­νη για το «κοινό κοι­νω­νι­κό συμ­φέ­ρον». Απο­δε­χό­μα­στε τον χα­ρα­κτη­ρι­σμό του επι­κίν­δυ­νου αυτό όμως αφορά την εφο­πλι­στό­δου­λη ναυ­τι­λια­κή πο­λι­τι­κή που ο ίδιος υπη­ρε­τεί και από καιρό έχει πάρει ορι­στι­κά δια­ζύ­γιο από τα προ­βλή­μα­τα των ερ­γα­ζο­μέ­νων, των συ­ντα­ξιού­χων, των άνερ­γων και των λαϊ­κών στρω­μά­των και στα πλαί­σια των μνη­μο­νια­κών δε­σμεύ­σε­ων που συμ­φώ­νη­σαν και ψή­φι­σαν δρο­μο­λο­γούν την υλο­ποί­η­ση μιας σκλη­ρής βάρ­βα­ρης και νε­ο­φι­λε­λεύ­θε­ρης πο­λι­τι­κής που οδη­γεί στην κα­τα­στρο­φή των ασφα­λι­στι­κών, κοι­νω­νι­κών και ερ­γα­σια­κών δι­καιω­μά­των του λαού και του ξε­που­λή­μα­τος του δη­μό­σιου πα­ρα­γω­γι­κού πλού­του της χώρας μας.

Το ση­μα­ντι­κό­τε­ρο το αφή­σα­με για το τέλος: Παρά το γε­γο­νός ότι η από­φα­ση του Υπουρ­γού πάρ­θη­κε και ήδη είχε υλο­ποι­η­θεί με την απο­μά­κρυν­ση των συ­γκε­κρι­μέ­νων Ναυ­τερ­γα­τών, έπει­τα από δυ­να­μι­κή συν­δι­κα­λι­στι­κή πα­ρέμ­βα­ση της ΠΕΝΕΝ και ορι­σμέ­νων ακόμη Ναυ­τερ­γα­τι­κών Σω­μα­τεί­ων έγινε στις 4/12/2015 συν­δι­κα­λι­στι­κή πα­ρέμ­βα­ση και η Υπουρ­γι­κή από­φα­ση κατά 70% πήγε στον κά­λα­θο των σκου­πι­διών και η εται­ρεία ανα­γκά­στη­κε κάτω από το βάρος του αγώνα των Ναυ­τερ­γα­τών και των εκ­προ­σώ­πων τους να επα­να­φέ­ρει σε με­γά­λο βαθμό την νό­μι­μη σύν­θε­ση που προ­βλέ­πει η νο­μο­θε­σία.

Αυτή είναι η απά­ντη­σή μας κ. Δρί­τσα στις άθλιες φι­λο­ε­φο­πλι­στι­κές σας  επι­λο­γές!!!! Και στις άναρ­θρες κραυ­γές σας περί γρα­φι­κό­τη­τας σας εφι­στού­με την προ­σο­χή διότι με τις πρά­ξεις σας δεν απέ­χε­τε πολύ από το να εξε­λι­χθεί­τε σε μια γρα­φι­κή κα­ρι­κα­τού­ρα του πο­λι­τι­κού κα­τε­στη­μέ­νου στην υπη­ρε­σία των συμ­φε­ρό­ντων του με­γά­λου κε­φα­λαί­ου…..

Ετικέτες