Όπως είναι γνωστό από τις 2 Μάρτη βρίσκεται σε απεργία πείνας ο γιος μου Φοίβος, συμμετέχοντας στην κινητοποίηση με άλλους συναγωνιστές του, μέσα από το Δίκτυο Αγωνιστών Κρατουμένων (ΔΑΚ) διεκδικώντας: Την κατάργηση των φυλακών τύπου Γ’, των τρομονόμων 187 και 187Α και του κουκουλονόμου, την οριοθέτηση στη χρήση του DNA, ως αποδεικτικού μέσου και την απελευθέρωση του Σάββα Ξηρού, λόγω αναπηρίας (93%) για να λάβει τη νοσηλεία που του αρμόζει. Δεν κρίνω τις ιδέες ή τη δράση του, για τα οποία έχω τις δικές μου απόψεις, θεωρώντας ότι αυτές οι επιλογές οδηγούνται συνήθως σε αδιέξοδο, όσο ηρωισμό και ανιδιοτέλεια και αν διαθέτουν οι πρωταγωνιστές τους, εξάλλου είναι γνωστή η πολιτική και συνδικαλιστική μου πορεία που καταδεικνύει τη διαφορετική πολιτική θεώρηση για τα πράγματα.

Αυτό δεν ση­μαί­νει ότι τα αι­τή­μα­τα της απερ­για­κής τους κι­νη­το­ποί­η­σης δεν είναι δί­καια. Αντί­θε­τα ήταν δια­χρο­νι­κές θέ­σεις του κι­νή­μα­τος των πο­λι­τι­κών και κοι­νω­νι­κών δι­καιω­μά­των και βα­σι­κές αξίες που στή­ρι­ξαν σε δυ­σκο­λό­τε­ρες πε­ριό­δους οι δυ­νά­μεις της Ρι­ζο­σπα­στι­κής Αρι­στε­ράς και ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ. Το γε­γο­νός δε ότι η νέα κυ­βέρ­νη­ση με­τα­ξύ των πρώ­των νσχ φέρ­νει για ψή­φι­ση την κα­τάρ­γη­ση των φυ­λα­κών τύπου Γ', αλλά και άλλων δια­τά­ξε­ων που θα απο­συμ­φο­ρή­σει τις φυ­λα­κές και θα βελ­τιώ­νει τις συν­θή­κες κρά­τη­σης, καθώς και οι δε­σμεύ­σεις της για την αντι­με­τώ­πι­ση και των άλλων αι­τη­μά­των, κι­νού­νται σε μια τέ­τοια κα­τεύ­θυν­ση, που η επί­σπευ­σή τους είναι απόρ­ροια και του αγώνα που διε­ξά­γε­ται μέσα και έξω από τις φυ­λα­κές, από τους πο­λι­τι­κούς κρα­τού­με­νους και τα κι­νή­μα­τα αλ­λη­λεγ­γύ­ης.

Το πρό­βλη­μα όμως δεν είναι ποιος έχει ή δεν έχει δίκιο ή πώς κά­ποιος φι­λο­σο­φεί τα πράγ­μα­τα και ανα­λύ­ει την πραγ­μα­τι­κό­τη­τα, αλλά πώς οι φο­ρείς της πο­λι­τεί­ας σέ­βο­νται τα στοι­χειώ­δη δη­μο­κρα­τι­κά και αν­θρώ­πι­να δι­καιώ­μα­τα.

Πα­ρα­κο­λου­θώ­ντας τις δίκες που γί­νο­νται στο λε­γό­με­νο “τρο­μο­δι­κείο” των φυ­λα­κών Κο­ρυ­δαλ­λού, πέρα από τις τρι­το­κο­σμι­κές συν­θή­κες διε­ξα­γω­γής τους και την κα­τα­πά­τη­ση των δι­καιω­μά­των των κρα­του­μέ­νων και των συ­νη­γό­ρων τους, αλλά και τις αμ­φι­σβη­τή­σεις για τη δια­σφά­λι­ση των εγ­γυ­ή­σε­ων της δη­μο­σιό­τη­τας και της δί­και­ης δίκης, πράγ­μα­τα που απο­τε­λούν στοι­χειώ­δη κα­θή­κο­ντα και υπο­χρέ­ω­ση να τα αλ­λά­ξει μια κυ­βέρ­νη­ση της Αρι­στε­ράς, χωρίς να υπο­κλι­θεί και να υπο­χω­ρή­σει στην επί­θε­ση που δέ­χε­ται από τις δυ­νά­μεις της συ­ντή­ρη­σης και του με­σαιω­νι­κού σκο­τα­δι­σμού.

Δεν μπο­ρεί πχ οι υπουρ­γοί της νέας κυ­βέρ­νη­σης να μέ­νουν απα­θείς, όταν στην αί­θου­σα του λε­γό­με­νου “τρο­μο­δι­κεί­ου” των φυ­λα­κών, που διε­ξά­γο­νται οι δίκες ή στις με­τα­φο­ρές πο­λι­τι­κών κρα­του­μέ­νων στα νο­σο­κο­μεία, κι­νη­το­ποιού­νται δι­μοι­ρί­ες ΜΑΤ, δε­κά­δες αστυ­νο­μι­κοί της αντι­τρο­μο­κρα­τι­κής και ασφα­λί­τες, ένας ολό­κλη­ρος δηλ. συρ­φε­τός αρ­γό­σχο­λων και τα νο­σο­κο­μεία να μην δια­θέ­τουν προ­σω­πι­κό και ήδη πρώ­της ανά­γκης για τους ασθε­νείς τους ή να πει­νά­νε παι­διά σε σχο­λεία;

Αν αυτές οι ει­κό­νες είναι για να εμπε­δώ­νε­ται η ιδέα στην κοι­νω­νία για το ποιοι μη­χα­νι­σμοί απο­τε­λούν το κρά­τος και ότι αυτό είναι αήτ­τη­το, ποια ανά­γκη υπη­ρε­τούν σή­με­ρα να μην σπά­σου­με αυτές τις ει­κό­νες που πέρα από αντιαι­σθη­τι­κές είναι και κο­στο­βό­ρες για την κοι­νω­νία και τους πο­λί­τες της;

Ποιος υπουρ­γός της κυ­βέρ­νη­σης ή ποια συν­δι­κα­λι­στι­κή ορ­γά­νω­ση υγειο­νο­μι­κών μπο­ρεί να δε­χτεί να εξε­τά­ζο­νται κρα­τού­με­νοι, όπως έγινε την Πα­ρα­σκευή 20/3/2015 στο νο­σο­κο­μείο “Τζά­νιο” του Πει­ραιά, με χει­ρο­πέ­δες (βλέπε κα­ταγ­γε­λί­ες Φοί­βου και του προ­σω­πι­κού του για­τρού) ή να μη γί­νε­ται η ει­σα­γω­γή τους επει­δή αρ­νού­νται, όπως έχουν δι­καί­ω­μα, να πά­ρουν ορό;

Ποιος προ­ο­δευ­τι­κός και αρι­στε­ρός άν­θρω­πος μπο­ρεί να δε­χτεί, όταν στην κυ­βέρ­νη­ση είναι η Αρι­στε­ρά, να απα­γο­ρεύ­ε­ται στους γο­νείς και την προ­σω­πι­κή για­τρό του Φοί­βου, την κ. Λίνα Βερ­γο­πού­λου, να έρ­χο­νται σε επαφή μαζί του και να μπο­ρούν να μι­λή­σουν για να δουν σε ποια κα­τά­στα­ση είναι η υγεία του μετά 21 μέρες απερ­γί­ας πεί­νας;

Πώς μπο­ρού­με να δι­καιο­λο­γή­σου­με το γε­γο­νός ότι το νο­σο­κο­μείο “ΑΤ­ΤΙ­ΚΟΝ”, που ει­σή­χθη ο Φοί­βος το Σάβ­βα­το 21/3/2015 δεν διέ­θε­τε ούτε μα­ξι­λά­ρι ούτε τα στοι­χειώ­δη, όταν έξω από το θά­λα­μο και στον πε­ρί­γυ­ρο του νο­σο­κο­μεί­ου ήταν δε­κά­δες αστυ­νο­μι­κοί και ασφα­λί­τες, οι οποί­οι επι­βα­ρύ­νουν τον κρα­τι­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό, που δεν μπο­ρεί να πλη­ρώ­σει τις εφη­με­ρί­ες και τα νυ­χτε­ρι­νά του υγειο­νο­μι­κού προ­σω­πι­κού των δη­μό­σιων νο­σο­κο­μεί­ων;

Ποιος μπο­ρεί να ανέ­χε­ται το γε­γο­νός να είναι ένας απερ­γός πεί­νας, που βρί­σκε­ται στα όρια των βιο­λο­γι­κών του αντο­χών, επί ώρες στην ανα­μο­νή και στον προ­θά­λα­μο των επει­γό­ντων πε­ρι­στα­τι­κών του νο­σο­κο­μεί­ου “ΑΤ­ΤΙ­ΚΟΝ”, σε μια κα­ρέ­κλα, με χει­ρο­πέ­δες, πε­ρι­τρι­γυ­ρι­σμέ­νος από πά­νο­πλους αστυ­νο­μι­κούς της αντι­τρο­μο­κρα­τι­κής και των ΕΚΑΜ, χωρίς καμιά δυ­να­τό­τη­τα επα­φής με τους οι­κεί­ους του ή τον προ­σω­πι­κό του για­τρό;

Μπο­ρεί η με­γά­λη πλειο­ψη­φία του λαού μας να δεί­χνει ανοχή και να κα­τα­νο­εί τις δη­μο­σιο­νο­μι­κές δυ­σκο­λί­ες, για άμεση βελ­τί­ω­ση της ζωής του ή της αύ­ξη­σης των μι­σθών, των συ­ντά­ξε­ων και των κοι­νω­νι­κών επι­δο­μά­των, δεν θα δεί­ξει όμως ανοχή σε ζη­τή­μα­τα που προσ­διο­ρί­ζουν το στίγ­μα και της αξίες της αρι­στε­ράς για δι­καιο­σύ­νη, ισο­νο­μία και ευαι­σθη­σία απέ­να­ντι στους αδύ­να­μους και τους δια­φο­ρε­τι­κούς, γι' αυτό, όπως πρέ­πει να κα­ταρ­γη­θούν εδώ και τώρα το δου­λε­μπό­ριο της ενοι­κια­ζό­με­νης, ερ­γο­λα­βι­κής και ανα­σφά­λι­στης ερ­γα­σί­ας, έτσι πρέ­πει να στα­μα­τή­σουν να προ­κα­λούν οι δυ­νά­μεις κα­τα­στο­λής, να αυ­θαι­ρε­τούν οι δι­κα­στι­κές και ανα­κρι­τι­κές αρχές και τα­λαι­πω­ρού­νται οι πο­λί­τες από την αναλ­γη­σία των κρα­τι­κών αρχών.

22/03/2015

Ετικέτες