Η υποκρισία και η κοροϊδία της κυβέρνησης απέναντι στη μαθητική κοινότητα είναι πρωτοφανής.

Την ώρα που τα κρού­σμα­τα της παν­δη­μί­ας αυ­ξά­νο­νται με απί­στευ­τους ρυθ­μούς, η Νίκη Κε­ρα­μέ­ως μοι­ρά­ζει ακα­τάλ­λη­λες μά­σκες και πα­γου­ρί­νια και καλεί τους μα­θη­τές να μπουν στις υπε­ρά­ριθ­μες τά­ξεις. Με λίγα λόγια οι μα­θη­τές απα­γο­ρεύ­ε­ται να συ­να­θροί­ζο­νται πάνω από εννιά άτομα σε μια πλα­τεία, αλλά μπο­ρούν να στρι­μώ­χνο­νται 25-30 άτομα σε κλει­στές αί­θου­σες!

Από εχθές λοι­πόν, το 3ο Λύ­κειο Αγίας Πα­ρα­σκευ­ής βρί­σκε­ται σε κα­τά­λη­ψη με από­φα­ση της πλειο­ψη­φί­ας των μα­θη­τών. Είναι σαφές ότι όποιος παί­ζει με τη δη­μό­σια υγεία στις πλά­τες τους, θα τους βρί­σκει απέ­να­ντί του. Όπως μας τό­νι­σαν μα­θη­τές του σχο­λεί­ου, πρό­θε­σή τους είναι να συ­νε­χι­στεί η κα­τά­λη­ψη μέχρι η κυ­βέρ­νη­ση να πάρει τα απα­ραί­τη­τα μέτρα που απαι­τού­νται τόσο για τη δια­σφά­λι­ση της υγεί­ας των μα­θη­τών όσο και των επαρ­κών συν­θη­κών δι­δα­σκα­λί­ας.

Το 3ο Λύ­κειο Αγίας Πα­ρα­σκευ­ής έδρα­σε άμεσα και δυ­να­μι­κά, κάτι που φαί­νε­ται να εξα­πλώ­νε­ται σε όλη τη χώρα καθώς όλο και πε­ρισ­σό­τε­ρα σχο­λεία προ­χω­ρούν σε κα­τά­λη­ψη. Στην από­φα­σή τους ανα­φέ­ρουν χα­ρα­κτη­ρι­στι­κά:

"Δια­νύ­ο­ντας μια υγειο­νο­μι­κή (η οποία πρό­κει­ται να εξε­λι­χθεί σε οι­κο­νο­μι­κή) κρίση κα­λού­μα­στε να αντα­πο­κρι­θού­με στις απαι­τή­σεις μίας κυ­βέρ­νη­σης η οποία απο­ποιεί­ται των ευ­θυ­νών της επιρ­ρί­πτο­ντας τες στους μα­θη­τές μέσω της πε­ρί­φη­μης «ατο­μι­κής ευ­θύ­νης». Ωστό­σο, σε ποιον ανή­κει τε­λι­κά η ευ­θύ­νη;

Σε άλλες χώρες (π.χ. Ιτα­λία) η αρχή της σχο­λι­κής χρο­νιάς συ­νο­δεύ­τη­κε από την πρό­σλη­ψη χι­λιά­δων κα­θη­γη­τών και την χρήση άλλων κτι­ρί­ων ως σχο­λεί­ων. Η ελ­λη­νι­κή κυ­βέρ­νη­ση αρ­κέ­στη­κε στην δια­νο­μή μίας μά­σκας (και μά­λι­στα λάθος με­γέ­θους) ανά μα­θη­τή και στην πραγ­μα­το­ποί­η­ση αγια­σμού!

Προ­βαί­νου­με, λοι­πόν, στην κα­τά­λη­ψη των σχο­λι­κών μας μο­νά­δων ως έν­δει­ξη δια­μαρ­τυ­ρί­ας και προ­κει­μέ­νου να ακου­στούν τα αι­τή­μα­τά μας :

-Δω­ρε­άν Τεστ για όλους/ες τους/τις μα­θη­τές/τριες και κα­θη­γη­τές/τριες

-Δε­κα­πέ­ντε μα­θη­τές ΑΥ­ΣΤΗ­ΡΑ ανά τάξη

-Προ­σλή­ψεις εκ­παι­δευ­τι­κού προ­σω­πι­κού και προ­σω­πι­κού κα­θα­ριό­τη­τας

Ως μα­θη­τι­κή κοι­νό­τη­τα του 2ου και 3ου ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ ΠΑ­ΡΑ­ΣΚΕΥ­ΉΣ συμ­με­τέ­χου­με έμπρα­κτα στην Πα­νελ­λή­νια κι­νη­το­ποί­η­ση ενά­ντια στην αδρά­νεια και την ανευ­θυ­νό­τη­τα της κυ­βέρ­νη­σης!"

Όσο οι υπεύ­θυ­νοι δεν προ­σλαμ­βά­νουν πρό­σθε­το κα­θη­γη­τι­κό προ­σω­πι­κό και κα­θα­ρί­στριες, όσο δεν αυ­ξά­νουν τις αί­θου­σες και δε μειώ­νουν τον αριθ­μό των μα­θη­τών ανά τάξη, όσο δεν παίρ­νουν τα απα­ραί­τη­τα μέτρα για την αντι­με­τώ­πι­ση της παν­δη­μί­ας, τόσο πε­ρισ­σό­τε­ρο το μα­θη­τι­κό κί­νη­μα θα αντι­δρά. Και πολύ καλά θα κάνει...