Η Ανοιχτή Πόλη υπήρξε στην πορεία της ένα πρωτοπόρο εγχείρημα στον χώρο των δημοτικών κινήσεων που αποτέλεσε παράδειγμα την εποχή που οι δημοτικές κινήσεις της αριστεράς ήταν ακόμα ευκαιριακά εκλογικά σχήματα χωρίς συνήθως ουσιαστική λειτουργία στα μεσοδιαστήματα.

Χα­ρα­κτη­ρι­στι­κά της υπήρ­ξαν οι στα­θε­ρές δομές συμ­με­το­χής κό­σμου, ο συν­δυα­σμός θε­σμι­κής και κι­νη­μα­τι­κής πα­ρέμ­βα­σης, η τεκ­μη­ρί­ω­ση και οι ευ­ρύ­τε­ρες πο­λι­τι­κές της πρω­το­βου­λί­ες. Κα­θο­ρι­στι­κό ρόλο σε αυτή την πο­ρεία έπαι­ξαν και οι ίδιοι οι αντί­πα­λοί της. Ο πε­ρι­βαλ­λο­ντο­κτό­νος Κα­κλα­μά­νης και ο κα­λύ­τε­ρος -κατά δή­λω­ση του- εφαρ­μο­στής του μνη­μο­νί­ου Γ. Κα­μί­νης.

Ο Δήμος της Αθή­νας, ο κε­ντρι­κός δήμος της χώρας απο­τέ­λε­σε πάντα πεδίο πο­λι­τι­κής αντι­πα­ρά­θε­σης πάνω και στις κε­ντρι­κές πο­λι­τι­κές των κυ­βερ­νή­σε­ων και στον τρόπο που αυτές εφαρ­μό­ζο­νταν στην αυ­το­διοί­κη­ση. Ει­δι­κά την εποχή Κα­μί­νη η Ανοι­χτή Πόλη ανέ­πτυ­ξε έναν συ­γκρο­τη­μέ­νο και πλήρη αντι­μνη­μο­νια­κό λόγο. Στο δη­μο­τι­κό συμ­βού­λιο έχουν τεθεί και έχει θέσει και η Ανοι­χτή Πόλη σω­ρεία κε­ντρι­κών πο­λι­τι­κών ζη­τη­μά­των πάνω σε όλη την ατζέ­ντα που μας απα­σχό­λη­σε την πε­ρί­ο­δο αυτή. Αυτό ση­μαί­νει ότι η ίδια η Ανοι­χτή Πόλη έχει δε­σμευ­τεί στο μέ­γι­στο με το­πο­θε­τή­σεις και διεκ­δι­κή­σεις σε κο­ρυ­φαία ζη­τή­μα­τα. Δεν έχου­με εδώ να κά­νου­με με αντι­πα­ρά­θε­ση απο­κλει­στι­κά σε το­πι­κά ζη­τή­μα­τα και η ίδια η Ανοι­χτή Πόλη ου­δέ­πο­τε και συ­νει­δη­τά αντι­με­τώ­πι­σε τον Δήμο της Αθή­νας ως κάτι τέ­τοιο.

Το­πο­θε­τή­σεις έχουν γίνει και μάχες έχουν δοθεί πάνω σε κομ­βι­κά ευ­ρύ­τε­ρα ζη­τή­μα­τα που ξε­περ­νά­νε κατά πολύ τον ίδιο τον Δήμο. Πάνω στις ιδιω­τι­κο­ποι­ή­σεις που αφο­ρούν συ­νο­λι­κά την πόλη μας, την ποιό­τη­τα ζωής στο λε­κα­νο­πέ­διο και την κοι­νω­νία, όπως αυτή του Ελ­λη­νι­κού και του λι­μα­νιού του Πει­ραιά. Για την προ­στα­σία των με­γά­λων δη­μό­σιων αγα­θών όπως το νερό, το ρεύμα οι με­τα­φο­ρές. Για ζη­τή­μα­τα ανά­πτυ­ξης πε­ριο­χών, όπως ο Ελαιώ­νας, ή το Φα­λη­ρι­κό Δέλτα. Για τον τρόπο ανά­πτυ­ξης της πόλης και τον προ­σα­να­το­λι­σμό, όπως οι πε­ρι­πτώ­σεις με­γά­λων ιδιω­τι­κών εμπο­ρο­α­θλη­τι­κών πα­ρεμ­βά­σε­ων και τη χρη­μα­το­δό­τη­σή τους από δη­μό­σιο χρήμα. Για τα με­γά­λα δα­πα­νη­ρά κε­ντρι­κά πρό­τζεκτ που βελ­τιώ­νουν το φαί­νε­σθαι της πόλης αφή­νο­ντας ανέ­πα­φη την κα­θη­με­ρι­νή ζωή στις γει­το­νιές. Για τη δη­μό­σια και οι­κο­λο­γι­κή δια­χεί­ρι­ση των απορ­ριμ­μά­των. Για την αν­θρω­πι­στι­κή κρίση που προ­κά­λε­σαν τα μνη­μό­νια και το φαι­νό­με­νο της εκτε­τα­μέ­νης φτώ­χειας και των αστέ­γων. Για τους πλει­στη­ρια­σμούς, τα χα­ρά­τσια και την οι­κο­νο­μι­κή αφαί­μα­ξη των πο­λι­τών. Για το με­τα­να­στευ­τι­κό ζή­τη­μα, τον τρόπο δια­χεί­ρι­σής του και την ανυ­παρ­ξία υπο­δο­μών. Για τον θά­να­το της μι­κρής εμπο­ρι­κής δρα­στη­ριό­τη­τας στην πόλη και στις γει­το­νιές λόγο μνη­μο­νί­ου αλλά και την ενί­σχυ­ση των με­γά­λων αλυ­σί­δων καθώς και την υπο­βάθ­μι­ση των ερ­γα­σια­κών δι­καιω­μά­των με την κυ­ρια­κά­τι­κη λει­τουρ­γία των κα­τα­στη­μά­των. Για την υπο­χρη­μα­το­δό­τη­ση της υγεί­ας και των σχο­λεί­ων. Για την ανερ­γία και τις ερ­γα­σια­κές σχέσεις στον δήμο αλλά και στην κοι­νω­νία. Για την συ­νε­ται­ρι­στι­κή οι­κο­νο­μία και το αλ­λη­λέγ­γυο και χωρίς με­σά­ζο­ντες εμπό­ριο. Και πολλά ακόμα. Όλα αυτά δεί­χνουν ότι μι­λώ­ντας για τον κε­ντρι­κό δήμο της χώρας η πο­λι­τι­κή πο­ρεία της Ανοι­χτής Πόλης ου­δέ­πο­τε ξε­χώ­ρι­σε από την συ­νο­λι­κή πο­λι­τι­κή ατζέ­ντα, ακρι­βώς γιατί όλα αυτά τα ζη­τή­μα­τα σε επί­πε­δο Αθή­νας αφο­ρούν τη με­γά­λη ει­κό­να και λι­γό­τε­ρο έχουν τα χα­ρα­κτη­ρι­στι­κά μιας το­πι­κής πο­λι­τι­κής δια­χεί­ρι­σης.

Αυτά ση­μαί­νουν ότι η Ανοι­χτή Πόλη στις νέες συν­θή­κες που δια­μόρ­φω­σε η μνη­μο­νια­κή συμ­φω­νία της 13/7/15 βρί­σκε­ται αντι­μέ­τω­πη με τον ίδιο της τον εαυτό. Και βρί­σκε­ται σε αυτή την θέση καθώς απο­τε­λεί την πα­ρά­τα­ξη που ακρι­βώς πο­λέ­μη­σε όλα όσα υπο­γρά­φη­καν από το κόμμα το οποίο την στή­ρι­ξε και του οποί­ου μέλη ήταν τα πε­ρισ­σό­τε­ρα μέλη της Ανοι­χτής Πόλης. Ασχέ­τως των ατο­μι­κών προ­θέ­σε­ων μας και μι­λώ­ντας για τον κε­ντρι­κό δήμο της χώρας έτσι ακρι­βώς μας αντι­λαμ­βά­νε­ται και η κοι­νω­νία: ως δη­μο­τι­κή πα­ρά­τα­ξη «του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ». Άλ­λω­στε έτσι ακρι­βώς αντι­λαμ­βα­νό­μα­στε και εμείς τις άλλες δη­μο­τι­κές πα­ρα­τά­ξεις ασχέ­τως αν αντι­στοι­χούν σε πολλά κόμ­μα­τα (πα­ρά­τα­ξη Κα­μί­νη)  ή είναι προ­ϊ­ό­ντα δια­φο­ρο­ποι­ή­σε­ων (πα­ρά­τα­ξη Κα­κλα­μά­νη). Η αυ­το­νο­μία των δη­μο­τι­κών πα­ρα­τά­ξε­ων από τους πο­λι­τι­κούς φο­ρείς είναι μια σωστή αντί­λη­ψη. Όμως αυτό δεν συ­νε­πά­γε­ται απο­στα­σιο­ποί­η­ση από κε­ντρι­κές στρα­τη­γι­κές κα­τευ­θύν­σεις (π.χ. μνη­μό­νιο – αντι­μνη­μό­νιο). Ει­δι­κά σε κε­ντρι­κούς δή­μους με τε­ρά­στιο αριθ­μό ψη­φο­φό­ρων κάτι τέ­τοιο είναι εξαι­ρε­τι­κά δύ­σκο­λο να επι­τευ­χθεί γιατί χά­νε­ται η έν­νοια της το­πι­κό­τη­τας. Έτσι κι αλ­λιώς αυτό δεν επι­διώ­ξα­με να συμ­βεί σε προη­γού­με­νες φά­σεις. Οι ενό­τη­τες πο­λι­τι­κών χώρων χτί­ζο­νται όταν υπάρ­χουν μεν δια­φο­ρε­τι­κές οπτι­κές αλλά κοι­νές στρα­τη­γι­κές. Τέλος καμία πα­ρά­τα­ξη δεν μπο­ρεί να λει­τουρ­γή­σει απο­τε­λε­σμα­τι­κά αν δεν υπάρ­χει μια γε­νι­κή ομο­θυ­μία και συ­ναί­νε­ση αλλά πρέ­πει σε κάθε ζή­τη­μα να κα­τα­φεύ­γει σε πλειο­ψη­φί­ες και μειο­ψη­φί­ες. 

Στην αρχή της φε­τι­νής χρο­νιάς  προ­σπα­θή­σα­με να δώ­σου­με χρόνο στην πα­ρά­τα­ξή μας ανα­μέ­νο­ντας να εξε­λι­χθεί και το πο­λι­τι­κό σκη­νι­κό. Θε­λή­σα­με να μην εί­μα­στε βια­στι­κοί και βια­στι­κές στις επι­λο­γές μας ούτε να τα ερ­μη­νεύ­σου­με όλα απο­κλει­στι­κά και μόνο με βάση τις κε­ντρι­κές πο­λι­τι­κές εξε­λί­ξεις. Χωρίς βέ­βαια να έχου­με και αυ­τα­πά­τες. Η συ­νέ­χεια μας απέ­δει­ξε από πολ­λές και δια­φο­ρε­τι­κές πλευ­ρές ότι η πα­ρά­τα­ξη θα ήταν αδύ­να­το να πα­ρα­μεί­νει πιστή στο πρό­γραμ­μα με το οποίο εμ­φα­νί­στη­κε στις εκλο­γές. Φά­νη­κε ότι στοι­χειώ­δεις κι­νή­σεις του πα­ρελ­θό­ντος δεν είναι πλέον αυ­το­νό­η­τες. Π.χ. η μη υπο­γρα­φή της Ανοι­χτής Πόλης σε κά­λε­σμα συ­ζή­τη­σης για τους πλει­στη­ρια­σμούς από την οι­κεία μας πρω­το­βου­λία "πλει­στη­ρια­σμοί STOP" πριν καν πα­ρου­σια­στεί το κυ­βερ­νη­τι­κό σχέ­διο. Η επα­να­λαμ­βα­νό­με­νη απά­ντη­ση "αυτό θα το λύσει η κυ­βέρ­νη­ση" φαί­νε­ται να σκε­πά­ζει πολλά από τα ζη­τή­μα­τα που τί­θε­νται. Δεν θέ­λου­με να μπού­με σε πε­ρι­πτω­σιο­λο­γία αλλά και με βάση τα όσα εκτυ­λίσ­σο­νται σε κυ­βερ­νη­τι­κό επί­πε­δο και με την με­τα­μόρ­φω­ση του #ThisIsACoup στο "κα­λύ­τε­ρο μνη­μό­νιο" όπως κα­τα­λα­βαί­νου­με το όλο σκη­νι­κό γί­νε­ται απο­λύ­τως ασύμ­βα­το. Στην Αθήνα δεν αρκεί να συμ­φω­νείς σε μικρά το­πι­κά ζη­τή­μα­τα, ή πε­ρι­πτω­σια­κά για να έχεις μια κοινή δη­μο­τι­κή κί­νη­ση. Άλ­λω­στε έχει γίνει φα­νε­ρό ότι και σε επί­πε­δο κοι­νο­τή­των η κοινή συλ­λο­γι­κή δράση του κό­σμου κάτω από την υπο­γρα­φή της πα­ρά­τα­ξης είναι κάτι που δεν συμ­βαί­νει.

Εκτι­μά­με και δυ­στυ­χώς επι­βε­βαιω­νό­μα­στε ότι η Μνη­μο­νια­κή πο­ρεία της κυ­βέρ­νη­σης και η πρόσ­δε­ση της στους εκ­βια­σμούς της Ευ­ρω­παϊ­κής Ένω­σης θα συ­νε­χι­στεί αμεί­ω­τη και σε όλα τα πεδία. Δεν αρκεί η επί­κλη­ση της αθλιό­τη­τας της κυ­βέρ­νη­σης Σα­μα­ρά για να εξω­ρα­ΐ­σεις τη ση­με­ρι­νή κα­τά­στα­ση. Γι' αυτό και η αξιο­πι­στία του λόγου της Ανοι­χτής Πόλης και η αντι­πο­λί­τευ­ση που ασκεί στη διοί­κη­ση Κα­μί­νη θα βαί­νει συ­νε­χώς μειού­με­νη αν εξα­κο­λου­θή­σει να είναι – έστω και με­τα­ξύ άλλων - «η πα­ρά­τα­ξη του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ». Όταν ο φο­ρέ­ας που σε στη­ρί­ζει ή τον στη­ρί­ζεις εκτε­λεί εκτε­τα­μέ­νες ιδιω­τι­κο­ποι­ή­σεις κρί­σι­μων υπο­δο­μών της χώρας, πως ακρι­βώς θα κά­νεις αξιό­πι­στη κρι­τι­κή στην φι­λο­σο­φία του δη­μάρ­χου που ιδιω­τι­κο­ποιεί υπη­ρε­σί­ες; Αλλά ακόμα και στο με­τα­να­στευ­τι­κό όσο ή προη­γού­με­νη κα­τά­στα­ση δίνει την θέση της στην FRONTEX τις κοι­νές πε­ρι­πο­λί­ες με την ΕΛ.ΑΣ., τα στρα­τό­πε­δα, την ποι­νι­κο­ποί­η­ση της αλ­λη­λεγ­γύ­ης και τις τα­κτι­κές απο­τρο­πής πώς θα αντι­πα­ρα­τε­θείς στην πο­λι­τι­κή Κα­μί­νη που ξορ­κί­ζει την πα­ρου­σία με­τα­να­στών στην πόλη μας; Όλα αυτά τα αδιέ­ξο­δα απο­τυ­πώ­νο­νται όμως γλα­φυ­ρά και σε ένα άλλο πεδίο. Στο πεδίο των συμ­μα­χιών και της διεύ­ρυν­σης του ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ προς τα δεξιά. Ήδη μέλη της διοί­κη­σης Κα­μί­νη προ­ερ­χό­με­να είτε από τους οι­κο­λό­γους είτε από τον χώρο της πρώην ΔΗΜΑΡ βρί­σκο­νται στον ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ή στον προ­θά­λα­μο και δεν το κρύ­βουν. Ήδη ο ΣΥ­ΡΙ­ΖΑ ως κόμμα έλαβε την από­φα­ση να εντά­ξει στις κομ­μα­τι­κές του δομές για την αυ­το­διοί­κη­ση μέλη δια­φο­ρε­τι­κών πα­ρα­τά­ξε­ων, πράγ­μα που ση­μαί­νει ότι η Ανοι­χτή Πόλη θα βρε­θεί το­πι­κά και κε­ντρι­κά να δια­πλέ­κε­ται με αν­θρώ­πους στους οποί­ους υπο­τί­θε­ται ότι ασκεί αντι­πο­λί­τευ­ση! Όπως είναι κα­τα­νοη­τό αυτή δεν είναι μια στιγ­μή αλλά μία δια­δι­κα­σία που τεί­νει να οδη­γή­σει στον εκ­φυ­λι­σμό της πα­ρά­τα­ξης. Θα ήταν άλ­λω­στε πα­ρά­λο­γο να θε­ω­ρή­σου­με ότι θα μπο­ρού­σε να υπάρ­ξει συ­νύ­παρ­ξη σε μια πο­λι­τι­κή ομπρέ­λα για τμή­μα­τα της κε­ντρο­α­ρι­στε­ράς που συ­γκυ­βέρ­νη­σαν με τον Σα­μα­ρά μέχρι αμε­τα­νό­η­τους αντι­μνη­μο­νια­κούς

Δεν επι­θυ­μού­με να φτιά­ξου­με ένα σκη­νι­κό αντι­πα­ρά­θε­σης εντός της Ανοι­χτής Πόλης, μια συν­θή­κη που θα μας φθεί­ρει, που θα δη­μιουρ­γεί μό­νι­μη εσω­στρέ­φεια, όπου απλά στο πα­ρελ­θόν ζη­τή­μα­τα θα εξε­λίσ­σο­νται σε συ­νε­χείς αντι­πα­ρα­θέ­σεις. Κα­τά­στα­ση που κάθε άλλο παρά χρή­σι­μους και χρή­σι­μες θα μας έκανε στην δη­μο­τι­κή δου­λειά και πα­ρέμ­βα­ση. Θα συ­νε­χί­σου­με τη μάχη για την πόλη μας και την κοι­νω­νία, με τα ερ­γα­λεία και τις ιδέες που έκα­ναν την Ανοι­χτή Πόλη μια δη­μο­τι­κή πα­ρά­τα­ξη με κι­νη­μα­τι­κή, ρι­ζο­σπα­στι­κή και αρι­στε­ρή ταυ­τό­τη­τα. Δεν αι­σθα­νό­μα­στε ότι "δαι­μο­νο­ποι­ή­σα­με" το μνη­μό­νιο, ούτε ότι οι ιδέες που εκ­φρά­σα­με δεν έχουν θέση στο νέο σκη­νι­κό. Αντι­θέ­τως θε­ω­ρού­με ότι η Ανοι­χτή Πόλη έγινε ότι έγινε χάρη σε αυτές τις ιδέες και δεν θα έχει μέλ­λον χωρίς αυτές. Σ’ αυτό το δρόμο δε­σμευό­μα­στε πως θα συ­νε­χί­σου­με να αγω­νι­ζό­μα­στε.  

Επι­λέ­γου­με λοι­πόν την απο­χώ­ρη­ση από την πα­ρά­τα­ξη γιατί αυτό απο­τε­λεί προ­ϋ­πό­θε­ση για να συ­νε­χί­σου­με να εκ­φρά­ζου­με ότι κα­λύ­τε­ρο δώ­σα­με αυτά τα χρό­νια στην πόλη μας και στην υπε­ρά­σπι­ση της κοι­νω­νί­ας.

Ανε­ξαρ­τη­το­ποιού­νται οι:

Στά­θης Δρο­γώ­σης – Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Βάσω Ακρι­βού – Σύμ­βου­λος 6ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Έφη Γα­ρί­δη – Σύμ­βου­λος 4ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Κώ­στας Γλυ­νός – Σύμ­βου­λος 7ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Μαρία Δι­καί­ου – Σύμ­βου­λος 1ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Όλγα Κλεί­τσα – Σύμ­βου­λος 5ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Ευαγ­γε­λία Με­τα­ξά – Σύμ­βου­λος 7ης Δη­μο­τι­κής Κοι­νό­τη­τας

Συ­νυ­πο­γρά­φουν και απο­χω­ρούν οι:

Αϊ­βα­λής Οδυσ­σέ­ας – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 1ης ΔΚ

Ανα­στό­που­λος Θο­δω­ρής  – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 5ης ΔΚ

Βα­λω­μέ­νου Γε­ωρ­γία – Μέλος Γραμ­μα­τεί­ας, Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 5ης ΔΚ

Βα­σό­που­λος Απο­στό­λης – Μέλος Θε­μα­τι­κής Ποιό­τη­τας Ζωής

Βωβός Πα­να­γιώ­της – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Ζα­νιάς Πλού­ταρ­χος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 7ης ΔΚ

Θε­ο­δό­ση Αυγή – Υπο­ψή­φια Δη­μο­τι­κή Σύμ­βου­λος

Κα­σα­πί­δης Γιώρ­γος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος, μέλος Σχο­λι­κής Επι­τρο­πής 6ης ΔΚ

Κα­τε­ρί­νη Αμά­ντα – Μέλος Γραμ­μα­τεί­ας

Κα­τσά­μπης Κων/νος – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Κο­ντο­θα­νά­ση Άννα – Υπο­ψή­φια Δη­μο­τι­κή Σύμ­βου­λος

Κούρ­κου­λας Θα­νά­σης – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Κούρ­της Σπύ­ρος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 6ης ΔΚ

Κρό­κος Νι­κό­λα­ος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 1ης ΔΚ

Κω­στα­ντέλ­λος Κων/νος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 1ης ΔΚ

Λε­κά­της Στα­μά­της – Γρα­φείο Ανοι­χτής Πόλης

Λε­χου­ρί­της Γιώρ­γος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 5ης ΔΚ

Μαϊ­κα­ντή Ελ­πι­νί­κη – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 7ης ΔΚ

Μα­νιά­της Γιώρ­γος – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Μα­νταί­ου Με­ρό­πη – Υπο­ψή­φια Δη­μο­τι­κή Σύμ­βου­λος

Μα­ρα­γκά­κης Αλέ­ξαν­δρος – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 2ης ΔΚ

Μάρ­κου Αρ­γύ­ρης – Μέλος Γραμ­μα­τεί­ας, Συ­ντο­νι­στής 7ης ΔΚ

Με­τα­ξά Ελευ­θε­ρία  – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 2ης ΔΚ

Μπου­λα­μά­τση Ελένη – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 6ης ΔΚ

Νε­ου­δά­κη Μάνια  – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 2ης ΔΚ

Οι­κο­νο­μί­δης Δη­μή­τρης – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Πα­λα­πά­νης Μάκης – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 2ης ΔΚ

Πα­ντε­λε­ά­κος Ηλίας – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Πα­πα­ζα­χα­ρί­ας Δη­μή­τρης – Γρα­φείο Ανοι­χτής Πόλης

Πα­πα­λου­κάς Κων/νος – Μέλος Γραμ­μα­τεί­ας, Συ­ντο­νι­στής  2ης ΔΚ

Πι­βο­βά­ροβ Τζή­μας – Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κός Σύμ­βου­λος 7ης ΔΚ

Ρόζος Απελ­λής – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Σι­γά­λας Αντώ­νης – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Σω­τη­ρο­πού­λου Μάνια – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 6ης ΔΚ

Τό­λιος Άρης – Υπο­ψή­φιος Δη­μο­τι­κός Σύμ­βου­λος

Τσέ­λιου Βα­σι­λι­κή – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 7ης ΔΚ

Χα­τζηα­θα­να­σιά­δου Βούλα – Υπο­ψή­φια Κοι­νο­τι­κή Σύμ­βου­λος 2ης ΔΚ

Χου­βαρ­δάς Μπά­μπης –Υπο­ψή­φιος Κοι­νο­τι­κής Σύμ­βου­λος 6ης ΔΚ

Concetti Paolo – Μέλος Συ­ντο­νι­στι­κού 5ης ΔΚ

Ετικέτες