Όπως είναι γνωστό, όταν σβήνουν τα φώτα και οι δυνατοί προβολείς των μεγάλων διοργανώσεων έρχεται ο λογαριασμός. Κι όπως είναι γνωστότερο, το λογαριασμό σε αυτές τις περιπτώσεις τον πληρώνουμε όλοι εμείς ως φορολογούμενοι, μέσω κάποιου φορέα του Ελληνικού Δημοσίου.

Μετά από τέσ­σε­ρα χρό­νια κο­ροϊ­δί­ας των απο­λυ­μέ­νων από τα κα­τα­στή­μα­τα Metropolis, ο επι­χει­ρη­μα­τί­ας Αν­δρέ­ας Κου­ρής ανέ­λα­βε για τρίτη χρο­νιά τη διορ­γά­νω­ση της Eurovision, μέσω του τη­λε­ο­πτι­κού κα­να­λιού MADTV που κα­τέ­χει, πε­τυ­χαί­νο­ντας το κα­λύ­τε­ρο γι’ αυτόν deal. Η διοί­κη­ση της ΝΕΡΙΤ, με την από­λυ­τη βε­βαιό­τη­τα ότι το σκάν­δα­λο της ανά­θε­σης της Eurovision δεν την ακου­μπά­ει, προ­χώ­ρη­σε στη φε­τι­νή συμ­φω­νία μαζί του βά­ζο­ντας ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη  και αφή­νο­ντας ακόμη με­γα­λύ­τε­ρο πε­ρι­θώ­ριο κερ­δο­φο­ρί­ας στον Αν­δρέα Κουρή.

Είναι γε­γο­νός ότι την  τε­λευ­ταία τριε­τία όσο τα κρα­τι­κά τα­μεία στε­νά­ζουν, τόσο ανοί­γουν τις πόρ­τες τους για δου­λειές προς τους ιδιώ­τες επι­χει­ρη­μα­τί­ες. Αυτά τα… θυ­ρα­νοί­ξια  αφο­ρούν μπίζ­νες που γί­νο­νται με την εγ­γύ­η­ση του δη­μο­σί­ου και τη δια­σφά­λι­ση της μέ­γι­στης κερ­δο­φο­ρί­ας των ιδιω­τών.  Σε αυτό το πλαί­σιο ούτε η  ΝΕΡΙΤ δεν θα μπο­ρού­σε να απο­τε­λέ­σει την εξαί­ρε­ση. Και αφού επί δύο συ­νε­χό­με­να χρό­νια πα­ρα­χώ­ρη­σε το κερ­δο­φό­ρο κομ­μά­τι της Eurovision στον Αν­δρέα Κουρή με αδια­φα­νείς όρους και αμ­φί­βο­λα κέρδη για την ίδια, φέτος του έδωσε και τα ρέστα!

Οι φε­τι­νές δα­πά­νες της ΝΕΡΙΤ για την συμ­με­το­χή της Ελ­λά­δας  στην Eurovision είναι με­γα­λύ­τε­ρες από αυτές των δύο προη­γου­μέ­νων ετών καθώς ξε­περ­νούν  ήδη τα 150.000 €. Και αν ανα­λο­γι­στού­με ότι οι δα­πά­νες της ΝΕΡΙΤ γι’  αυτή η συμ­με­το­χή θα συ­νε­χί­σουν να δη­μο­σιο­ποιού­νται μέχρι και τον Νο­έμ­βριο, ίσως να μι­λά­με για πλήρη εκτό­ξευ­ση αυτού του κό­στους. 

Επι­πλέ­ον φέτος , σε αντί­θε­ση με τις προη­γού­με­νες χρο­νιές, η διοί­κη­ση της ΝΕΡΙΤ απο­φά­σι­σε να πλη­ρώ­σει και από πάνω τον Αν­δρέα Κουρή πα­ρα­χω­ρώ­ντας του δια­φη­μι­στι­κό χρόνο στη δη­μό­σια ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­ση για να προ­βά­λει τις επι­χει­ρη­μα­τι­κές του δρα­στη­ριό­τη­τες, αλλά να του δια­θέ­σει και τε­χνι­κό εξο­πλι­σμό: ένα van εξω­τε­ρι­κών με­τα­δό­σε­ων (αν και, τε­λι­κά, έξω από τον τε­λι­κό ήταν τρία φορ­τη­γά της ΝΕΡΙΤ) κάτι που τις προη­γού­με­νες χρο­νιές πλή­ρω­νε το MAD, καθώς και έμ­ψυ­χο δυ­να­μι­κό. Και όλα αυτά συμ­βαί­νουν όταν, όπως όλοι οι δη­μό­σιοι φο­ρείς και ορ­γα­νι­σμοί ,το ίδιο  και η κρα­τι­κή τη­λε­ό­ρα­ση ανα­στε­νά­ζει από την έλ­λει­ψη ρευ­στό­τη­τας του δη­μο­σί­ου.

Σε όλα αυτά, δε μένει παρά να υπεν­θυ­μί­σου­με ότι η διοί­κη­ση της ΝΕΡΙΤ συ­νερ­γά­στη­κε με τον  Αν­δρέα Κουρή, έναν επι­χει­ρη­μα­τία που έκλει­σε τα κα­τα­στή­μα­τα  Metropolis και άφησε απλή­ρω­τους τους ερ­γα­ζό­με­νους, πράξη για την οποία φορ­τώ­νε­ται συ­νε­χό­με­να με κα­τα­δί­κες, έναν επι­χει­ρη­μα­τία που χρω­στά­ει σε δη­μό­σιο και ασφα­λι­στι­κά τα­μεία και έχει συλ­λη­φθεί δύο φορές γι’ αυτό.

Παρ’ όλες τις κα­ταγ­γε­λί­ες μας για το σκάν­δα­λο της ανά­θε­σης της Eurovision από τη δη­μό­σια ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­ση σε έναν ιδιώ­τη επι­χει­ρη­μα­τία, κα­νείς δεν θέ­λη­σε να διε­ρευ­νή­σει το θέμα. Ούτε τις δυο προη­γού­με­νες χρο­νιές, ούτε και φέτος. Οπότε,  πα­ρα­μέ­νουν ως  εξαγ­γε­λί­ες  οι προ­γραμ­μα­τι­κές δη­λώ­σεις της νέας κυ­βέρ­νη­σης ότι θα εξε­τα­στούν όλες οι επι­χει­ρη­μα­τι­κές συμ­φω­νί­ες που υπέ­γρα­ψε η διοί­κη­ση της δη­μό­σιας ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­σης τα τρία τε­λευ­ταία χρό­νια.

Κι αν η κυ­βέρ­νη­ση και ο αρ­μό­διος για τη δη­μό­σια ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­ση υπουρ­γός Νίκος Παπ­πάς έχουν πολλά πράγ­μα­τα να κά­νουν και δεν προ­λα­βαί­νουν να διε­ρευ­νή­σουν το ζή­τη­μα, το πιο απλό που θα μπο­ρού­σαν να πρά­ξουν άμεσα θα ήταν να δη­μο­σιο­ποι­ή­σουν τις συμ­βά­σεις που υπο­γρά­φη­καν με­τα­ξύ της δη­μό­σιας ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­σης και το MAD του Αν­δρέα Κουρή για τη διορ­γά­νω­ση της Eurovision τα τρία τε­λευ­ταία χρό­νια Μαζί με τα κέρδη ή τις ζη­μιές που απέ­φε­ρε αυτή η συμ­φω­νία στο δη­μό­σιο φορέα. Κι έπει­τα, θα έχουν ολό­κλη­ρο το χρόνο που χρειά­ζο­νται για να ψά­ξουν το τι έβγα­λε από αυτή τη «συμ­φω­νία» ο Αν­δρέ­ας Κου­ρής. Κι αν τε­λι­κά αυτό το deal ήταν…. «εξι­σορ­ρο­πη­μέ­νο».

ΥΓ: Και ενώ ο Αν­δρέ­ας Κου­ρής με­τρά­ει τι τσέ­πω­σε και υπο­λο­γί­ζει τι ακόμη μπο­ρεί να τσε­πώ­σει  από τη «συν­διορ­γά­νω­ση» της Eurovision με τη δη­μό­σια ρα­διο­τη­λε­ό­ρα­ση, μια κα­ταγ­γε­λία  που μι­λού­σε για­κα­θυ­στε­ρή­σεις στις μι­σθο­δο­σί­ες στο MAD TV και ένα κενό μι­σθο­δο­σί­ας έξι μηνών από το 2012, αλλά και για κό­ψι­μο μα­κρό­βιων εκ­πο­μπών του κα­να­λιού­και απο­λύ­σεις, έκανε το γύρο του δια­δι­κτύ­ου πριν λίγες μέρες.

Και τι θα μπο­ρού­σε να κάνει ένας επι­χει­ρη­μα­τί­ας που μόλις έχει κερ­δο­φο­ρή­σει και για τρίτη συ­νε­χό­με­νη  χρο­νιά,  έπει­τα από μια ακόμη καλή εμπο­ρι­κή συ­ναλ­λα­γή; Αν μη τι άλλο, θα θέλει να κερ­δί­σει πε­ρισ­σό­τε­ρα. Και η μεί­ω­ση του ερ­γα­τι­κού κό­στους και τα χρω­στού­με­να στους ερ­γα­ζό­με­νους είναι ο πιο εύ­κο­λος και ο πιο ασύ­δο­τος  στα υπό ασυ­λία αφε­ντι­κά τρό­πος.

http://​erg​azom​enoi​metr​opol​is.​blogspot.​gr/

* Δείτε εδώ  ντο­κου­μέ­ντα από τις δα­πά­νες που ενέ­κρι­νε η διοί­κη­ση της ΝΕΡΙΤ.

Ετικέτες